درخواست رانگنیک از بازیکنان منچستریونایتد در شرایط بحرانی

درخواست رانگنیک از بازیکنان منچستریونایتد در شرایط بحرانی

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد از بازیکنانش خواست که اتحادشان را حفظ کنند و اجازه ندهند تا رسانه‌ها و شایعات نظم تیم را برهم بزنند. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ شروع خوبی در لیگ برتر داشتند، اما رفته رفته با اوله گونر سولشر شکست‌های بد و ناجوری خوردند و وارد بحران شدند. این بحران ادامه‌دار بود و در نهایت سولشر نروژی از کارش برکنار و رالف رانگنیک جانشینش شد. رانگنیک در منچستر هنوز طعم شکست را نچشیده بود، تا اینکه هفته گذشته در دیدار خانگی مقابل ولورهمپتون متحمل شکست 0-1 شدند و بعد از آن اخبار زیادی مبنی بر نارضایتی بازیکنان از تاکتیک‌های رانگنیک و همچنین رفتار کریستیانو رونالدو منتشر شد. 

رانگنیک در این باره گفت: "باید به کارمان ادامه دهیم و در این راه باید پشت هم باشیم. در صورت باهم بودن می‌توانیم در مواقع مالکیت توپ بهتر باشیم. مقابل ولوز مشکلات زیادی داشتیم و عملا هیچ پرسی انجام ندادیم."

"ترکیب بزرگی در اختیار دارم و طبعا چند بازیکن قربانی می‌شوند. بیشتر بازیکنانم را به جز پوگبا و چند نفر دیگر در اختیار دارم و ممکن است به همین خاطر به خیلی‌ها بازی نرسد و حالا آن‌ها می‌خواهند از باشگاه بروند. بعد از شکست مقابل ولوز بازیکنان مثل من ناامید و شکست خورده بودند. اما باید بلند شویم و با بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داریم، مطمئنم می‌توانیم چیزهای زیادی نشان دهیم."

4416