گزینه اصلی منچسترسیتی برای مهاجم نوک؛ کار بارسلونا سخت شد

گزینه اصلی منچسترسیتی برای مهاجم نوک؛ کار بارسلونا سخت شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچسترسیتی قصد دارد در تابستان آینده برای جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی تلاش کند. 

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها در تابستان اخیر سرخیو آگوئرو را از دست دادند و چند روز قبل نیز فران تورس با مبلغ 55 میلیون یورو به بارسلونا پیوست تا راه مهاجم آرژانتینی را در پیش بگیرد. با اینکه پست تخصصی تورس وینگ‌های کناری است، اما این خروجی‌ها باعث شده تا سیتیزن‌ها با کمبود مهاجم شماره 9 مواجه شوند و حالا گفته می‌شود که پپ گواردیولا قطعا برای خرید یک مهاجم بزرگ در تابستان اقدام خواهد کرد. 

به نقل از سایت مارکا، ارلینگ هالند یکی از مهاجمانی است که در تابستان می‌تواند در دسترس باشد. بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد این ستاره نروژی وجود دارد تا عملا دورتموند کار زیادی از دستش برنیاید. 

دیوید اورنشتین خبرنگار معتبر The Athletic گفت: "سیتی قصد دارد در ماه‌های آینده جلساتی با مدیربرنامه‌های هالند برگزار کند و ببینند که آیا اصلا او تمایلی برای بازی در انگلستان دارد. اخبار اخیر از پیشتازی رئال مادرید و بارسلونا در جذب هالند خبر می‌دهند و من فکر می‌کنم لوس بلانکوس در صورت به خدمت گیری کیلیان امباپه، از خرید هالند منصرف شود. برخی دیگر از منابع مدعی هستند که لاپورتا تمام تلاشش برای جذب هالند خواهد کرد، اما به نظر نمی‌رسد که با وجود تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی، بلوگرانا مسیر دلخواه او باشد."

در هفته‌های اخیر خوان لاپورتا مدعی بود که آن‌ها می‌توانند در تابستان آینده ارلینگ هالند را به نیوکمپ بیاورند و حالا باید دید با اضافه شدن سیتی به این رقابت، سرانجام داستان چه خواهد شد.

4416