خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات اروپا: هالند می‌تواند به بارسلونا برود

خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات اروپا: هالند می‌تواند به بارسلونا برود

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای جذب مهاجم دورتموند شانس زیادی دارد و این را یکی از کارشناسان سرشناس حوزه فوتبال اروپا نیز تایید کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، همه چیز نشان می دهد که هدف اول مدیریت باشگاه جذب ارلینگ هالند است، خوان لاپورتا و تیمش از حالا برای آوردن این غول نروژی خود را آماده می کنند هر چند که کار بسیار دشواری خواهد بود. حالا گیلم بالاگه، خبرنگار سرشناس و کارشناس معتبر حوزه‌ی نقل و انتقالات بازیکنان در مورد وضعیت انتقال احتمالی ارلینگ هالند به بارسلونا بدین ترتیب توضیح داده است:

"تأیید می کنم که اگر مشکلات دستمزدها حل شود به احتمال بسیار زیاد فصل آینده ارلینگ هالند در بارسلونا خواهد بود. مینو رایولا به خوان لاپورتا اعلام کرده که هالند می خواهد به بارسلونا بیایید اما ابتدا باید پول و مشکلات دستمزد را حل کنید تا راه برای ورود ارلینگ هموار شود.

لاپورتا برنامه های خاصی برای جذب هالند دارد، او می خواهد دو بازیکن دیگر از رایولا جذب کند؛ بازیکنانی که مینو رایولا ایجنت و مدیر برنامه های آن ها است تا حق کمیسیون کمتری به رایولا پرداخت شود. همه چیز نشان می دهد که رابطه لاپورتا با رایولا بسیار قوی بوده و می تواند قوی تر هم شود.

دوباره تکرار می کنم انتقال هالند به بارسلونا ممکن است، خیلی زیاد اما کاتالان ها باید از شر دستمزدهای بالا خلاص شوند و در نهایت در بارسلونا باور دارند که می توانند هالند را جذب کنند. رایولا پاسخ مثبت را به لاپورتا برای انتقال هالند به نیوکمپ داده است. برای جذب هالند ممکن است بازیکنان زیادی هم قربانی شوند؛ دی یونگ، سرجینیو دست، ساموئل اومتیتی، مارتین بریتویت و اسکار مینگوئزا همه در لیست فروش هستند. اگر باشگاه موفق به فروش نشود، تنها راه حل باقی مانده قبول کردن cvc خواهد بود."

این کارشناس فوتبال اروپا در انتهای صحبتش می گوید: "رایولا به لاپورتا اعلام کرده اگر مشکلات دستمزد حل شود، هالند دوست دارد بارسایی شود اما مذاکرات با سایر باشگاه ها نیز ادامه دارد. رایولا عنوان کرده که هالند می خواهد رهبر اصلی تیم باشد، لاپورتا برای بازگشت تیم به اوج، سخت تلاش می کند و قمارهای بزرگی انجام خواهد داد."

9404