3 نامزد نهایی جایزه THE BEST معرفی شدند؛ غیبت رونالدو و بنزما

3 نامزد نهایی جایزه THE BEST معرفی شدند؛ غیبت رونالدو و بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - دقایقی پیش 3 نامزد نهایی جایزه THE BEST فیفا مشخص شدند که در آن نام کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد و جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی به چشم نمی‌خورد و لیونل مسی از پاریسن ژرمن، محمد صلاح از لیورپول و روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ 3 نامزد نهایی این جایزه هستند. 

به گزارش فوتبالی، جایزه THE BEST مخصوص فیفاست و هرساله به بهترین برترین‌های فوتبال مردان و زنان اهدا می‌شود. این مراسم امسال در تاریخ 17 ژانویه و به خاطر پاندمی ویروس کرونا، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. 

فیفا در هفته‌های قبل لیست یازده نفره از نامزدهای جایزه THE BEST معرفی کرده بود و حالا 3 نامزد نهایی رو مشخص کرد که در آن لیونل مسی، محمد صلاح و روبرت لواندوفسکی قرار دارند. 

نام این 3 نفر در حالی اعلام شد که بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان احتمال می‌دادند نام کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید و کریستیانو رونالدو در لیست حضور داشته باشند، اما مثل اینکه آن‌هادر رقابت با صلاح ستاره مصری لیورپول شکست خورده‌اند. 

در ماه آذر مراسم توپ طلای فرانس فوتبال در پاریس برگزار شد و در آن لیونل مسی موفق شد بالاتر از روبرت لواندوفسکی برنده هفتمین توپ طلایش شود و باید حالا دید که در مراسم فیفا این ستاره آرژانتینی 34 ساله می‌تواند دوباره از مهاجم گلزن بایرن مونیخ پیشی بگیرد یا خیر.

4416