شاهین بوشهر 2 - سایپا 2 | بدشانسی شاگردان روانخواه در جنوب

شاهین بوشهر 2 - سایپا 2 | بدشانسی شاگردان روانخواه در جنوب

پایگاه خبری فوتبالی- نارنجی‌پوشان سایپا امروز در بوشهر تا دقیقه 90 از حریف خود پیش بودند اما در آخرین لحظات بازی به تساوی کشیده شد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مسابقات مهم هفته سیزدهم لیگ یک، امروز سایپا تهران با هدایت امیدرضا روانخواه در بوشهر میهمان شاهین شهرداری بود؛ خودروسازان برای 7 هفته ناکامی به دنبال پیروزی مقابل حریف بحران‌زده خود بودند و در مقابل شاهینِ قعرنشین، در مسابقه خانگی امروز برای کسب اولین برد فصل به میدان آمده بود.

شاگردان روانخواه به خوبی از همان دقایق ابتدایی مسابقه توانستند توپ و میدان را در اختیار داشته باشند و دروازه حریف را برای رسیدن به گل تهدید کنند؛ اما بدشانسی خودروسازان سبب شد تا موقعیت‌های آن‌ها یکی پس از دیگری از دست برود. اما با این‌حال بعد از خلق چند فرصت خوب گلزنی سرانجام محمد ابراهیمی موفق به ثبت گل برتری برای تیمش شد.

گلی که در ادامه با اعلام پنالتی به سود شاهین شهرداری بوشهر پاسخ داده شده و میلاد سوری توانست برای شاهین گل تساوی را بزند تا آن‌ها به کسب امتیاز از این مسابقه خانگی امیدوار شوند؛ اما در نیمه دوم مجدداً جریان بازی در دستان بازیکنان سایپا بود و آن‌ها به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند و روی دروازه حریف موقعیت گلزنی خلق کنند.

سرانجام این خلق موقعیت‌ها، صادق رضانیا توانست گل برتری را برای سایپا رقم بزند و بعد از این گل، شاگردان روانخواه تا دقایق پایانی سعی در حفظ نتیجه و کسب اولین پیروزی در دوران سرمربی جدید بودند؛ اما در واپسین لحظات، امیرحسین نوایی توانست گل تساوی را برای شاهین شهرداری بوشهر بزند تا در روز فرصت‌سوزی پرشمار خودروسازان، سایپا با غنیمتی یک امتیازی بوشهر را به مقصد تهران کند.

با تساوی به دست آمده بیرون از خانه، سایپا تهران در جدول رده‌بندی 13 امتیازی شد و در رتبه پانزدهم جدول ماند؛ در مقابل شاهین هم با تک امتیاز خانگی که امروز به دست آورد، 5 امتیازی شد و در موقعیت هفدهم ایستاد تا دو تیم بدون تغییر در موقعیت جدولی خود هفته سیزدهم را به پایان ببرند.

7474