مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین و کاتالان‌ها سفیر سیتیزن‌ها می‌شود

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین و کاتالان‌ها سفیر سیتیزن‌ها می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم آرژانتینی سابق منچستر سیتی و بارسلونا که به تازگی به دلیل مشکلات مرتبط با سلامتی خود از فوتبال خداحافظی کرده، به عنوان سفیر باشگاه انگلیسی سابقش به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و اسپانیایی، باشگاه منچستر سیتی انگلستان قصد دارد به سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی موفق پیشین خود در یک دهه‌ی اخیر که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است، یک پست جدید پیشنهاد دهد.

سرخیو آگوئرو در پنجره‌ی نقل و انتقالات فصل تابستان گذشته به باشگاه اسپانیایی بارسلونا پیوسته بود اما با توجه به مشکلات قلبی پیش آمده برای این بازیکن و به توصیه‌ی پزشکان مجبور به خداحافظی از دنیای بازیگری فوتبال شد. حالا مدیریت باشگاه منچستر سیتی که پیشتر مایک سامربی، لسکات، شون رایت فیلیپس و میکا ریچاردز را به عنوان سفیر این باشگاه انگلیسی منصوب کرده بود، قرار است همچین پستی را نیز به سرخیو آگوئرو پیشنهاد کند.

لازم به ذکر است که هم‌ اکنون سرخیو آگوئرو اولین تعطیلات خود بعد از اتمام دوره بازی فوتبال حرفه‌ ای را در کشور اروگوئه پشت سر می گذارد.

این مهاجم آرژانتینی در تابستان گذشته بعد از اتمام قراردادش با باشگاه منچستر سیتی، به امید بازی کردن در کنار لیونل مسی، دوست و هم‌وطن خودش به بارسلونا ملحق شد که البته این امیدواری خیلی زود با خروج فوق ستاره‌ی آرژانتینی از نیوکمپ به مقصد پاریس به ناامیدی تبدیل شد.

9404