دلیل اخراج گاسپار از تیم ملی، صندلی کنار پنجره!

دلیل اخراج گاسپار از تیم ملی، صندلی کنار پنجره!

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل قطع همکاری کارلوس کی‌روش با دن گاسپار چه بود؟

به گزارش فوتبالی، دن گاسپار که به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در کنار کارلوس کی‌روش فعالیت می‌کرد، در تاریخ 7 شهریور 96 از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شد.

در آن مقطع، سایت فدراسیون فوتبال درباره این موضوع نوشت: گاسپار پس از رفتار کاملا غیرحرفه ای و غیرقابل قبول روز شنبه چهارم شهریورماه در فرودگاه دبی، تصمیم گرفت که پرواز به کره جنوبی را سوار نشود و همراه اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان وارد شهر سئول نشد.

در آن مقطع نه فدراسیون توضیحی درباره دلیل اصلی این ماجرا داد نه خود گاسپار اشاره‌ای به دلیل قطع همکاری‌اش با فدراسیون داشت و تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که به خاطر یکسری اختلاف‌ها با فدراسیون فوتبال، به همکاری‌اش با تیم ملی خاتمه داد.

بعد از گذشت 4 سال از آن ماجرا، حالا دلیل اصلی جدایی دن گاسپار مشخص شده است. طبق گفته علی کریمی در برنامه اینترنتی 11، کارلوس کی‌روش به خاطر اینکه صندلی‌اش در هواپیما، کنار پنجره نبود، با گاسپار دعوا و این مربی را اخراج کرد و این وسط فدراسیون فوتبال مجبور شد مطالبات این مربی را پرداخت کند.

حالا اینکه گاسپار چه نقشی در مشخص شدن جایگاه کی‌روش در هواپیما داشته، موضوعی است که احتمالا فقط خود کی‌روش بتواند در موردش توضیح دهد.

1984