حسینی: بعید است بازیکنی در نیم‌فصل به تیم ما اضافه شود/ امیدوارم تمام داوران کم‌اشتباه باشند

حسینی: بعید است بازیکنی در نیم‌فصل به تیم ما اضافه شود/ امیدوارم تمام داوران کم‌اشتباه باشند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان احتمال اضافه شدن بازیکنی جدید به ترکیب این تیم در نیم‌فصل را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: با شرایط نزدیکی که پیکان و آلومینیوم در جدول دارند، بازی بسیار دشواری خواهد بود و دو تیم به امتیازات کامل بازی نیاز دارند. امیدوارم فردا (شنبه) روز ما باشد، بازیکنان ما بازی خوبی ارائه کنند و اگر حق‌مان بود، نتیجه خوب بازی را به دست بیاوریم.
وی با بیان اینکه پیکان و آلومینیوم نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارند، تصریح کرد: آلومینیوم تیمی درست و حسابی شده است و چفت و بست دارد. این تیم در دفاع تیمی و کار هجومی تیمی منظم و خوب است و بازیکنان آلومینیوم می‌دانند در زمین چه می‌کنند. این آلومینیوم بهترین تیمی بوده که اراک در چند سال اخیر داشته است. بازی کردن مقابل آلومینیوم دشوار خواهد بود و تلاش کردیم شناخت خوبی نسبت به این تیم داشته باشیم .

سرمربی پیکان در مورد انتخاب روح‌الله شریفی به‌عنوان داور بازی فردا خاطرنشان کرد: امیدوارم همه داوران روز خوبی داشته باشند، از پس این کار سخت بربیایند و کم‌اشتباه باشند. داور یکی از ارکان اصلی مسابقه است و می‌تواند نقش مهمی در برگزاری بهتر مسابقه داشته باشد.

حسینی در این خصوص که بیشتر امتیازات خودروسازان خارج از خانه به دست آمده است، گفت: ما ورزشگاه اختصاصی نداریم و زمین اجاره‌ای داریم. به همین خاطر فرقی نمی‌کند بازی‌ها در خانه یا خارج از خانه پیکان برگزار شود. با این حال تیم ما نشان داده است در زمین باکیفیت، فوتبال خیلی بهتری بازی می‌کند.

وی در پاسخ مبنی بر احتمال تقویت پیکان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بیان کرد: فکر نکنم چنین اتفاقی بیفتد. در نیم‌فصل نمی‌توانیم بازیکنی را که به ما کمک کند، پیدا کنیم و بعید می‌دانم بازیکنی به ما اضافه شود؛ مگر اینکه مورد خاصی پیش بیاید.

6641