افسوس هافبک یوونتوس بابت مساوی شدن بازی با ناپولی و هشدار به کل تیم

افسوس هافبک یوونتوس بابت مساوی شدن بازی با ناپولی و هشدار به کل تیم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ایتالیایی و ملی پوش بیانکونری بعد از کسب نتیجه‌ی تساوی یک یک خانگی تیمش مقابل ناپولی، ضمن اظهار تاسف و افسوس بابت از دست دادن دو امتیاز از این دیدار، با خبرنگاران رسانه ها صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مانوئل لوکاتلی، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس که در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته از ساسولو جدا و به بیانکونری ملحق شده، در خصوص عملکرد خودش و تیمش در مسابقه‌ی شب گذشته برابر ناپولی که با نتیجه‌ی مساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: "افسوس می‌ خوریم چرا که می‌ خواستیم برنده شویم. از نظر قدرتی بازی خوبی بود، اما این که یک بر صفر عقب افتادیم، ناراحت کننده بود؛ می‌ خواستیم برنده شویم. همان طور که مربی از ما خواسته بود، با قدرت تمام بازی کردیم، اما باید بتوانیم در کل نود دقیقه با قدرت بازی کنیم."

هافبک ملی پوش یوونتوسی ها در پایان صحبت هایش با اشاره به مسابقات آینده‌ی تیمش در لیگ ایتالیا، گفت: "ماه مهمی در پیش داریم و می‌ تواند تعیین‌ کننده باشد؛ این‌ ها بازی‌ های رو در رویی هستند که به ما هشدار می دهد که آماده باشیم و ما هم می‌ خواهیم حداکثر امتیازات را از آن‌ ها کسب کنیم."

9404