افتخار کردن آقای خاص به رد کردن پیشنهاد روسونری

افتخار کردن آقای خاص به رد کردن پیشنهاد روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم فاش کرد 3 سال قبل، پیشنهاد میلان را برای هدایت این باشگاه رد کرده و خیلی به این موضوع افتخار می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، در آوریل سال گذشته آقای خاص با عقد قراردادی 3 ساله هدایت رم را قبول کرد تا پس از 10 سال، بار دیگر به فوتبال ایتالیا بازگردد. دوره اول مورینیو در ایتالیا با اینتر بسیار خاص و خاطره انگیز بود و این سرمربی پرتغالی موفق شد همراه با نراتزوری به 3 گانه برسد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، شب گذشته میلان و رم در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان روسونری با حساب سه بر یک از سد جالوروسی گذشت. مورینیو پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "3 سال پیش میلان به من پیشنهاد داد. 3 روز راجع به آن فکر کردم، اما در نهایت درخواستشان را قبول نکردم و باید بگویم از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم. من یک سرمربی حرفه‌ای هستم، اما همچنان احساسات در من جریان دارند. من به رم تعصب دارم و همه چیزم را برای این باشگاه خواهم داد."

در جریان دیدار شب گذشته هواداران میلان چند بار مورینیو را هو کردند و سرمربی سابق رئال مادرید راجع به این موضوع نیز گفت: "ببینید چه اتفاقاتی امروز افتاد. حالا بیشتر از قبل از تصمیمی که گرفتم، خوشحالم."

4416