ادعای رسانه‌های فرانسوی؛ جانشین پوچتینو در پی‌اس‌جی مشخص شد

ادعای رسانه‌های فرانسوی؛ جانشین پوچتینو در پی‌اس‌جی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات در فرانسه حاکی از آن است که زین الدین زیدان اسطوره و سرمربی سابق رئال مادرید، به زودی جانشین مائوریسیو پوچتینو در پاریسن ژرمن خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که همه چیز در پاریس آرام به نظر می‌رسد، اما دنیل ریولو خبرنگار RMC مدعی است که زین الدین زیدان جایگاه پوچتینو در پاریسن ژرمن خواهد گرفت، اما این اتفاق خیلی سریع رخ نخواهد و ناصر الخلیفی می‌خواهد این سرمربی آرژانتینی تا پایان فصل در پارک دو پرنس به کارش ادامه دهد. دنیل ریولو همان ژورنالیستی است که در تابستان گذشته برای اولین بار خبر پیوستن لیونل مسی را به پی‌اس‌جی اعلام کرد و اگر اطلاعات این خبر نیز درست باشد، زیدان در فصل آینده با نیمار، لیونل مسی و احتمالا کیلیان امباپه همکاری خواهد کرد. 

به نقل از مارکا، امباپه در حال حاضر تنها 6 ماه از قراردادش با پاریسن ژرمن باقی مانده و اجازه دارد به صورت قانونی با هر باشگاهی برای فصل آینده به توافق برسد. آرزوی او از زمان بچگی پیوستن به رئال مادرید بوده، اما حالا ممکن است آمدن زیدان همه چیز را تغییر دهد. ریولو مدعی است که ناصر الخلیفی برای حفظ کردن امباپه می‌خواهد زیدان را به خدمت بگیرد، اما رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند که قهرمان جام جهانی 2018 تاکنون تصمیمش را گرفته است.

4416