وایرال شدن دریبل تکنیکی دنی آلوز مقابل لینارس

وایرال شدن دریبل تکنیکی دنی آلوز مقابل لینارس

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا نشان داد که  هنوز تکنیک بی نظیری دارد چرا که نمایش خوبی در اولین بازی رسمی خود در دومین دوره حضورش در تیم کاتالان در پیروزی دو بر یک مقابل لینارس در کوپا دل ری داشت.

به گزارش فوتبالی، دفاع راست 38 ساله در ماه نوامبر به صورت رایگان به نیوکمپ برگشت اما برای ثبت اسمش باید تا ژانویه منتظر می ماند.چهارشنبه آلوز بالاخره اولین بازی خود را برای بارسا داشت و به پیروزی تیمش در مقابل تیم دسته سومی کمک کرد. 

این اولین بازی رسمی آلوز در بارسلونا پس از 2054 روز بود چرا که بازی قبلی خود را در فینال کوپا دل ری مقابل سویا در سال 2016 انجام داده بود. آلوز که پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال با 43 جام است در زمین لینارس در خط هافبک بازی کرد. برنده مدال طلای المپیک 2020 در این بازی چندین حرکت تکنیکی داشت.

بارسلونا ویدیویی از دریبل تکنیکی دنی آلوز منتشر کرده است که توپ را از میان پاهای بازیکن لینارس عبور می دهد. یک کاربر در این باره کامنت گذاشته است:"کلاس بازی، دائمی است." دیگری نوشته است:" بی نظیر بود. او بازیکن بزرگی است." نفر سوم نوشته است:" دیروز، آلوز بهترین بازیکن بارسا درون زمین بود. دیدنش خوشایند بود." و دیگری نوشت:" پادشاه برگشت."

4125