رسمی؛ گواردیولا بازی بعدی منچسترسیتی را از دست داد

رسمی؛ گواردیولا بازی بعدی منچسترسیتی را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای اعلام کرد که پپ گواردیولا بازی فردای این تیم مقابل سوئیندون تون در جام حذفی را به علت مثبت شدن تست کرونایش از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه تست کرونای سرمربی منچسترسیتی و همچنین دستیارش خوانما لیو مثبت شد و هر دو به قرنطینه رفته اند و بدین ترتیب تعداد نتایج مثبت تست کرونا در ترکیب منچسترسیتی  به 21 رسید که هفت تا از انها بازیکنان تیم بزرگسالان هستند و چهارده تا مربوط به کادر اجرایی و کادر فنی. بدین ترتیب رودولفو بورل یکی از اعضای کادر فنی در بازی مقابل سوئیندون سرپرست کادر فنی خواهد بود.

با وجود شیوع ویروس کرونا در ترکیب منچسترسیتی بازی جام حذفی میان سیتی و سوئیندون تون در کانتی گراند برگزار خواهد شد. سیتی بعد از این بازی باید شنبه 25 دی بازی حساسی مقابل چلسی در لیگ برتر انگلیس داشته باشد که انتظار می رود تا آن زمان گواردیولا بتواند از ابتلا به کرونا برگردد.

صبح پنجشنبه باشگاه بارنلی نیز اعلام کرده بود که شان دیچ سرمربی این تیم به کرونا مبتلا شده و بازی مقابل هودرسفیلد را از دست می دهد. و بدین ترتیب دستیارش ووان هدایت تیم را به عهده خواهد داشت.

4125