ورزشگاه اراک مقصر مصدومیت بازیکنان پرسپولیس

ورزشگاه اراک مقصر مصدومیت بازیکنان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان پرسپولیس همچنان از کیفیت چمن ورزشگاه شهر اراک ناراضی هستند.

به گزارش فوتبالی، پس از مشکلاتی که در نیم فصل دوم لیگ بیستم برای زمین چمن ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به وجود آمد و برگزاری مسابقات دومیدانی در این مجموعه موجب افت و نابودی زمین چمن ورزشگاه اراک شد، مسئولین استان مرکزی و در راس آن اداره ورزش و جوانان تلاش کردند تا وضعیت چمن این ورزشگاه را به حالت مطلوب قبل بازگردانند اما تا به امروز  که چنین اتفاقی رخ نداده است.

  در پایان بازی سپاهان و پرسپولیس در اراک بسیاری از بازیکنان دو تیم از وضعیت چمن ورزشگاه اراک شاکی بودند و حتی پیش از آغاز این مسابقه در ویدیویی که در پایگاه خبری فوتبالی منتشر شد یحیی گل‌محمدی اعلام کرد اصلا شرایط زمین چمن مطلوب نیست.

حالا علی شجاعی که این روزها به مدافع چپ ثابت قرمزها تبدیل شده و در بازی مقابل سپاهان 90 دقیقه در زمین حضور و نقش مهمی در تک گل بازی داشت دلیل مصدومیت خود مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی را ناشی از کیفیت نامطلوب زمین چمن اراک دانسته و مدعی شده گرفتگی پای او به دلیل زمین سفت اراک است.

همچنین برخی دیگر از بازیكنان پرسپولیس مانند سیامك نعمتی و كمال كامیابی‌نیا هم به خاطر بازی در چمن اراک كمر درد گرفتند.

آنچه مشخص است ورزشگاه اراک علاوه بر سایر مشکلاتی که از سال گذشته داشته حالا با مشکل زمین چمن مطلوب روبه‌رو شده ضمن آنکه گویا نور ورزشگاه امام خمینی (ره) هم استانداردهای لازم را ندارد.

7655