نیمار تقلبی در برزیل بازداشت شد

نیمار تقلبی در برزیل بازداشت شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا دوس سانتوس ملقب به بدل نیمار به عنوان متهم پرونده سرقت در شهر ایتاکواکستوبا در برزیل بازداشت شد.

به گزارش فوتبالی، بدل نیمار توسط ماموران پلیس بازداشت شد چرا که برخی همسایه ها گزارش دادند که در حال تخلیه اقلام سرقتی از یک خودرو رویت شده است. پلیس بلافاصله به محل رسید. نیمار تقلبی دستگیر شد اما فرد دیگری که او را همراهی می کرد، متواری شد. 

تیاگو سیلوا از سال 2019 به شهرت رسید، زمانی که تصویری از او در شبکه های اجتماعی منتشر شد و خیلی ها گفتند که شباهت زیادی به نیمار دارد. شباهت به نیمار باعث شد تا تیاگو به شهرت قابل توجهی دست پیدا کند اما به نظر می رسد که این مسئله به ضررش هم شده است چرا که همسایه ها خیلی سریع او را شناسایی کردند و به همین خاطر پلیس به سرعت توانست او را بازداشت کند.

البته نزدیکان نیمار تقلبی این اتهامات را تکذیب کرده اند و مدعی هستند که تیاگو در زمانی نامناسب در محلی نامناسب بوده و ربطی به این جرم نداشته است.  در حال حاضر ماموران قضایی در حال بررسی پرونده هستند اما در هر صورت نیمار تقلبی امیدوار است که بتواند ثابت کند که ربطی به این جرم نداشته و بتواند از حکم زندان نجات پیدا کند.

4125