نشان دادن تعصب به شیوه مدافع بارسلونا(عکس)

نشان دادن تعصب به شیوه مدافع بارسلونا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز مدافع بارسلونا حاضر نشد که پایش را روی آرم بارسلونا بگذارد که روی زمین حکاکی شده بود.

به گزارش فوتبالی، اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد که دنی آلوز حاضر نمی شود که برای احترام به بارسلونا پایش را روی لوگوی این تیم بگذارد و بدین ترتیب نیکو گونزالس محصول آکادمی بارسا هم از او تقلید می کند و حاضر نمی شود که پایش را روی لوگوی تیم کاتالان بگذارد.

آلوز با قراردادی کوتاه مدت به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا برگشت. مدافع برزیلی همیشه نشان داده که احترام زیادی برای بارسا قائل است چرا که برخی از بهترین سالهای فوتبالش را بین سالهای 2008 تا 2016 در نیوکمپ داشته است. آلوز در تمرین اخیر در نیوکمپ حاضر نشد که پای خود را روی آرم بارسلونا بگذارد و بدین ترتیب نیکو 20 ساله نیز دقیقا همین کار را تقلید کرد.

هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی از حرکت دنی آلوز تمجید کرده اند. یک کاربر نوشته است:" به بازیکنانی نیاز داریم که بی قید و شرط به ارم باشگاه احترام بگذارند و آن را دوست داشته باشند." و دیگری نوشته است:" میزان احترام دنی آلوز به بارسا درون و بیرون زمین غیرقابل باور است. مطمئنم که حتی در سن 38 سالگی با صد در صد توانش ظاهر می شود و این را در بازی مقابل بوکاجونیورز هم دیدیم." کاربر دیگری هم نوشته است:"دنی آلوز برای آنها یک الگوست. این کاری است که بازیکنان باتجربه و لیدر باید انجام بدهند."

دنی آلوز شب گذشته مقابل لینارس اولین بازی رسمی خود در دوره دومش در بارسلونا را در پیروزی دو بر یک تیمش داشت. آلوز در پایان بازی گفت:" هدیه ویژه ایست که پس از مدتها بتوانم دوباره برای بارسلونا بازی کنم. سعی کردم که لذت ببرم و با هم تیمی هایم فشار را تحمل کنیم تا برنده شویم. نقش من چیزی بین دفاع کناری و هافبک بود و باید فضاها را پر می کردم."

4125