تصویری از انگشت شکسته ستاره چلسی پس از گلزنی به تاتنهام

تصویری از انگشت شکسته ستاره چلسی پس از گلزنی به تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز در زمان ثبت گلش در مقابل تاتنهام در شب گذشته با شکستگی انگشتش مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، ستاره چلسی در دور رفت نیمه نهایی جام اتحادیه گل اول بازی را برای چلسی به ثمر رساند اما به نظر می رسد که برای این گل مجبور شده تا فداکاری بزرگی را صورت بدهد. در حقیقت هر چند که بازیکنان چلسی برای جشن گرفتن گل به سمتش رفتند اما مشخص بود که هاورتز حال خوبی برای خوشحالی ندارد. در حقیقت این بازیکن به شدت احساس درد داشت چرا که پس از برخوردبا بازیکنان تاتنهام روی زمین افتاد دچار شکستگی انگشت دستش شده بود و به همین خاطر در زمان خوشحالی گل دستش را گرفته بود.

کای هاورتز چلسی

در نهایت پزشکان تیم چلسی به سراغ هاورتز رفتند تا به مداوای ستاره آلمانی بپردازند و در نهایت این بازیکن با انگشت بانداژ شده به بازی ادامه داد. هاروتز در مقابل بارنزلی هت تریک کرده بود و مقابل ساوتهمپتون نیز گلزنی کرده بود و به نظر می رسد که نقش او در مسیر چلسی در جام اتحادیه خیلی مهم بوده است و امیدوار است که بتواند تیمش را به قهرمانی این مسابقات برساند.

هاورتز در نهایت بین دو نیمه به علت مصدومیت انگشت خود از زمین خارج شد. گل به خودی بن دیویس در نیمه اول باعث شد تا خیال چلسی راحت شود و آبی پوشان با نتیجه دو بر صفر در مقابل همشهری های خود به پیروزی برسند.

4125