ادعای عجیب: جدایی مسی از پی‌اس‌جی در پایان فصل؟

ادعای عجیب: جدایی مسی از پی‌اس‌جی در پایان فصل؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوبو کاراسکو بازیکن اسبق بارسلونا که در حال حاضر به عنوان کارشناس تلویزیونی در برنامه " ال چیرینگیتو" در تلویزیون اسپانیا فعالیت می‌کند، یک ادعای نسبتا عجیب را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، کاراسکو شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو حضور پیدا کرد و در مورد آینده لیونل مسی ستاره آرژانتینی صحبت کرد و درباره او گفت:" اگر مسی قهرمان چمپیونزلیگ شود، یک سال دیگر در پاریس می‌ماند. اگر پی اس جی قهرمان نشوند، مسی ممکن است که جدا شود. پنج ماه آینده می تواند تعیین‌کننده باشد. اگر پاریسی‌ها قهرمان چمپیونزلیگ نشود، به نظرم مسی برای جدایی فشار خواهد آورد."

پی اس جی باید در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ بازی مشکلی مقابل رئال مادرید داشته باشد. طبیعتا هدف پی اس جی از خرید مسی این بوده که بازیکن آرژانتینی در کنار نیمار و امباپه بتواند قهرمان اروپا شود. 

البته ادعای کاراسکو از این حیث قابل تردید است که باشگاه های کمی توان پرداخت دستمزد نجومی مسی را دارند. لئو سالی 35 میلیون یورو در پاریس دستمزد می‌گیرد که کمتر باشگاهی در دنیا توان پرداخت چنین دستمزدی را به یک بازیکن دارد. از سویی مسی فصل ضعیفی را در پاریس داشته و شاید خیلی از تیم‌ها در مورد جذب بازیکنی که فعلا در خارج از بارسلونا موفق نبوده، مردد باشند.

4125