انتقال بازیکن متجاوز منچسترسیتی به زندان فوق امنیتی

انتقال بازیکن متجاوز منچسترسیتی به زندان فوق امنیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین مندی مدافع فرانسوی منچسترسیتی که به هفت فقره تجاوز متهم شده، کریسمس را در یکی از ترسناک‌ترین زندانهای بریتانیا سپری کرده است.

به گزارش فوتبالی، مندی در ماه آگوست توسط باشگاه منچسترسیتی تعلیق شد که در روز 23 دسامبر از زندان پریسون آلترکورس در لیورپول به زندان فوق امنیتی استرنجویز در شمال منچستر منتقل شده است. این زندان در سال 1868 تاسیس شده و زندان فوق امنیتی سطح A به شمار می‌رود و افراد بسیار خطرناک در آن تحت بازداشت هستند. جوئی بارتون دیگر بازیکن سابقی است که زمانی در این زندان محبوس بوده است. هارولد شیپمن قاتل سریالی معروف نیز زمانی در این زندان اقامت داشته است.

این تغییر در روزی رخ داد که هفتمین شکایت از بازیکن فرانسوی به دست دادگاه رسید. لوئی ساها ماتوری شریک جرم بنجامین مندی نیز در همان روز به زندان جدید منتقل شده است.  علت انتقال به زندان جدید این بوده که مقامات نگران بوده‌اند که چهره مندی و شهرت وی باعث شود تا در زندان از طریق زندانیان به او آسیب برسد. در حقیقت در زندان جدید ، زندانبان‌ها بیشتر از زندانیان مراقبت می‌کنند. 

مشکل دیگر مندی در زندان این است که بسیاری از هواداران تیم های رقیب نظیر منچستریونایتد او را اذیت می‌کنند. بسیاری از انها شبها نام بنجامین را صدا می‌زنند و اجازه خوابیدن به او را نمی‌دهند. متهمان به آزارهای جنسی معمولا منفورترین افراد در زندان‌ها هستند و بقیه زندانیان هم از چنین افرادی متنفر هستند.

4125