هموار شدن مسیر چلسی به فینال در روز بازگشت لوکاکو/ توخل مچ کونته را خواباند

هموار شدن مسیر چلسی به فینال در روز بازگشت لوکاکو/ توخل مچ کونته را خواباند

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی مقابل تاتنهام به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از چهارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، دو تیم چلسی و تاتنهام از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه استمفورد بریج به میدان رفتند. این دیدار علاوه بر آن که دربی لندن محسوب می‌شد، تقابل آنتونیو کونته با باشگاه سابقش نیز بود. کونته در زمان هدایت آبی‌های لندن موفق به فتح لیگ برتر انگلیس شد، اما عمرش در استمفورد بریج دوام چندانی نداشت. 

یکی از نکات جالب این دیدار، بازگشت روملو لوکاکو به ترکیب توماس توخل پس از حواشی اخیر بود، اما این ستاره بلژیکی در کل عملکرد خوبی در این بازی نداشت.

در این دیدار چلسی بازی را بسیار تهاجمی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 5 توسط کای هاورتز به گل اول برسد. بعد از این گل نیز چلسی به فشار خود ادامه داد و در دقیقه 34 این بار بن دیویس مدافع ولزی تاتنهام به اشتباه دروازه خودی را گشود تا نیمه اول با پیروزی دو بر صفر میزبان خاتمه یابد. در این نیمه شاگردان کونته حتی یک شوت هم نزدند.

در نیمه دوم بازی کمی متعادل‌تر آغاز شد، اما هنوز چلسی بر بازی حکمرانی می‌کرد و اجازه انجام هیچ کاری به تاتنهام نداد تا در دیدار رفت با حساب 2-0 پیروز شود. 

4416