رسمی؛ میلان و تأیید مثبت شدن تست کووید 19 یک بازیکن دیگر

رسمی؛ میلان و تأیید مثبت شدن تست کووید 19 یک بازیکن دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - طبق اعلام رسمی مقامات باشگاه میلان که با انتشار یک بیانیه صورت گرفت، مثبت شدن نتیجه‌ی آزمایش ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونای یکی دیگر از بازیکنان روسونری نیز به تأیید رسیده ولی نامی از بازیکن کرونایی جدید برده نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه میلان، بعد از چیپریان تاتاروشانو، دروازه بان رومانیایی روسونری که آخرین میلانی مبتلا شده به بیماری کرونا تلقی می شد، حالا یک بازیکن دیگر از این باشگاه ایتالیایی نیز به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا مبتلا شده است.

باشگاه میلان یکی از معدود تیم های حال حاضر در سری آ ایتالیا بود که به نظر می رسید بدون تعداد بالایی از بازیکنان و نفرات مبتلا به کووید نوزده و بیماری کرونا بعد از اتمام تعطیلات ایام کریسمس به سراغ آغاز مسابقات نیم فصل دوم رقابت های سری آ برود، اما بعد از چیپریان تاتاروشانوی رومانیایی، حالا نوبت به یکی دیگر از بازیکنان روسونری رسیده است.

ساعاتی پیش مدیریت باشگاه میلان ایتالیا با انتشار یک بیانیه، خبر مثبت شدن نتیجه‌ی آزمایش ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونای یک بازیکن دیگر تیم خود را نیز تأیید کرد اما نام بازیکن مورد نظر را به دلیل درخواست شخص خود این بازیکن افشا نکرده و به حریم شخصی بازیکن کرونایی جدید مورد نظر احترام گذاشته شده است.

با این اوصاف، با توجه به این که میلان پنجشنبه شب در چهارچوب مسابقات سری آ ایتالیا به مصاف آ اس رم خواهد رفت، مشخص خواهد شد که کدام بازیکن روسونری در لیست این مسابقه حضور ندارد و این درخواست بازیکن بی معنا می باشد اما همچنان این حق بازیکن می باشد که نام او فاش نشود.

9404