سه نامزد نهایی جایزه the Best برای پست دروازه‌بانی مشخص شدند

سه نامزد نهایی جایزه the Best برای پست دروازه‌بانی مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از جوایزی که فیفا به طور سالانه به بهترین بازیکن های سال می دهد، جایزه the Best است که فیفا با روش خود آن را به بهترین بازیکن های هر پست می دهد و این جایزه را به طور کلی از جوایزی مثل توپ طلا جدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، تا چند سال پیش، فیفا و فرانس فوتبال به طور مشترک در جایزه توپ طلا و جوایزی دیگر حضور داشتند اما فیفا از فرانس فوتبال جدا شد و بدین ترتیب جوایز خود را می دهد و به طور کلی دیگر ارتباطی با جوایز فرانس فوتبال ندارد.

فیفا برای جایزه the Best که به بهترین بازیکن های سال داده می شود، پست های مختلفی را در نظر می گیرد و اکنون نامزد های بهترین بازیکن سال برای پست دروازه بانی مشخص شده اند. این نامزد ها جیانلوئیجی دوناروما، مانوئل نویر و ادوارد مندی هستند.

دوناروما به همراه تیم ملی ایتالیا توانست در رقابت های یورو 2020 به قهرمانی برسد و عملکرد خوبی در این تورنمنت داشت و همین عملکرد موجب شده تا در این لیست حضور داشته باشد. ادوارد مندی، دروازه بان چلسی هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسید و عملکرد خوبی به خصوص در مرحله نیمه نهایی مقابل رئال مادرید داشت. نویر هم که همواره از مدعی های کسب این جایزه است اما به نظر می رسد که امسال شانس او نسبت به دو نفر دیگر کمتر باشد.

1470