اعتراض شدید مربی الدحیل، تا در رختکن! (عکس)

اعتراض شدید مربی الدحیل، تا در رختکن! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس کاسترو سرمربی الدحیل به شدت نسبت به عملکرد داور دیدار تیمش مقابل الخور معترض بود.

به گزارش فوتبالی، لوئیس کاسترو باور نداشت که با وجود تمام اتلاف وقت های بازیکنان الخور، داور مسابقه اینقدر زود در سوت پایان بازی بدمد و وقت های اضافه زیادی را منظور نکند اما این اتفاق رخ داد و الدحیل نتوانست تمام امتیازات را برابر این تیم انتهای جدولی کسب کند و حالا قهرمانی برای این تیم بیش از هر زمان دیگری دور از دسترس به نظر می رسد.

در حالیکه انتظار می رفت الدحیل در استادیوم حمد الکبیر کار راحتی برابر الخور انتهای جدولی داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد. یا وجود آنکه آنها با گل نام تائه هی در دقیقه 8 از الخور پیش افتادند، اما اسماعیل الحداد بازی را به تساوی کشاند و در ادامه تلاش های الدحیل برای رسیدن به گل پیروزی بی نتیجه بود و این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.

در پایان بازی، لوئیس کاسترو سرمربی الدحیل به شدت نسبت به عملکرد عبدالهادی الرویلی داور مسابقه معترض بود. او اعتقاد داشت که داور می بایست وقت های اضافه بیشتری منظور می کرد. اعتراض های شدید کاسترو تا دم در رختکن نیز ادامه داشت و در نهایت منجر به دریافت یک کارت زرد برای او شد.

شب گذشته و در برنامه مجلس شبکه الکاس درخصوص وقت های تلف شده این بازی یک آیتم پخش و مشخص شد که تنها در 3 دقیقه زمان تلف شده ای که داور بازی اعلام کرده بود، 2 دقیقه و 20 ثانیه به دلیل مصدومیت سنگربان الخور و درگیری بازیکنان درون محوطه جریمه تلف شده بود.

کاسترو سرمربی الدحیل در نشست خبری پس از بازی گفت: متوجه نشدم چرا داور فقط 3 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. او باید وقت بیشتری منظور می کرد چرا که الخور زمان زیادی را در طول بازی تلف کرد. به خصوص دروازه بان این تیم که بیش از چند بار روی زمین افتاد و نیاز به حضور کادرپزشکی داشت. این بدان معنا نیست که ما به خاطر تصمیمات داور مساوی کردیم، بلکه به خاطر اشتباهات خودمان بود.

با این تساوی، فاصله الدحیل و السد به 5 امتیاز رسید این در حالی است که السد یک بازی کمتر انجام داده و اکنون کسب عنوان قهرمانی برای شاگردان لوئیس کاسترو بیش از هر زمان دیگری از دست رفته به نظر می رسد.

7474