گزینه سوم میلان در صورت عدم جذب مدافعین لیل و پاریسن‌ژرمن مشخص شد

گزینه سوم میلان در صورت عدم جذب مدافعین لیل و پاریسن‌ژرمن مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مسئولان روسونری همچنان به دنبال یک مدافع میانی مستحکم و قابل اطمینان برای پر کردن جای خالی سیمون کیائر، مدافع ملی پوش دانمارکی تیم خود می باشند که با مصدومیتی طولانی مدت رو به رو گشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی و نشریه‌ی کوریره دلو اسپورت، طی چند هفته‌ی گذشته، نام های مختلفی از اسون بوتمان، مدافع باشگاه لیل فرانسه و عبدو دیالو از باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه به باشگاه میلان ایتالیا لینک شده است. با این اوصاف، گفته می شود جان لوکومی، مدافع ملی پوش کلمبیایی جایگزین هر دو نام ذکر شده می باشد.

جان لوکومی، مدافع بیست و سه ساله‌ی کلمبیایی در حال حاضر برای باشگاه خنک بلژیک بازی می کند و چهارمین فصل حضور خود در این باشگاه بلژیکی را تجربه کرده است. این بازیکن اهل قاره‌ی آمریکای جنوبی همچنین سابقه‌ی انجام چند بازی ملی با پیراهن تیم ملی فوتبال کلمبیا را نیز در کارنامه‌ی دوران حرفه ای بازیگری فوتبال خود دارد.

ارزش جان لوکومی، مدافع ملی پوش و بیست و سه ساله‌ی اهل کشور کلمبیا در منابع معتبری همچون وب سایت ترانسفر مارکت و سایر منابع معتبر اروپایی، چیزی در حدود مبلغ سیزده میلیون یورو ارزشیابی و برآورد شده است.

مقامات باشگاه میلان ایتالیا با توجه به فرا رسیدن ایام نقل و انتقالات ژانویه و باز شدن پنجره‌ی بازار زمستانی، به شدت در تلاش هستند تا با تخصیص بودجه‌ی مورد نیاز و همچنین پیدا کردن یک مدافع مستحکم و قابل اطمینان میانی برای پر کردن جای خالی سیمون کیائر مصدوم در خط دفاعی روسونری، خیال استفانو پیولی را از این بخش از تیم خود در رقابت های نیم فصل دوم مسابقات سری آ ایتالیا تا حد زیادی آسوده سازند.

9404