آب سردی که آلگری روی پیکر بارسلونا ریخت

آب سردی که آلگری روی پیکر بارسلونا ریخت

پایگاه خبری فوتبالی - مکس آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس تاکید کرد آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی این تیم در ژانویه جایی نخواهد رفت و تا پایان فصل در تورین خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر اخبار و شایعات زیادی مبنی بر پیوستن موراتا به بارسلونا شنیده می‌شد و حتی رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی مدعی بودند که بیانکونری در صورت پیدا کردن جانشین مناسب برای موراتا، اجازه رفتن مهاجم سابق رئال مادرید به بلوگرانا را می‌داد. در همان اوقات، نام مائورو ایکاردی چند دفعه به یووه لینک شد تا ستاره سابق اینتر جانشین موراتا لقب بگیرد، اما آلگری به تمامی این اخبار و شایعات پایان داد.  

به نقل از سایت مارکا، آلوارو موراتا در تابستان 2020 با یک قرارداد قرضی دو ساله به مبلغ 10 میلیون یورو، از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست و توانست در فصل گذشته 21 گل برای بانوی پیر به ثمر برساند. موراتا اما در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و تاکنون 7 گل زده است. آلگری در کنفرانس خبری راجع به احتمال پیوستن موراتا به آبی اناری‌ها چنین گفت: "آلوارو بازیکن مهمی است و من از داشتن او خوشحالم. با او چند بار صحبت کردم و گفتم که علیرغم شایعات، قرار نیست جایی برود و در همان لحظه پرونده را بستیم." 

ژاوی و لاپورتا امید زیادی به جذب موراتا داشتند، زیرا به عقیده آن‌ها این مهاجم ملی پوش توانایی بازی در تمامی پست‌های هجومی را دارد. 

4416