تیم ملی فوتسال زنان راهی چه تورنمنتی می‌شود؟

تیم ملی فوتسال زنان راهی چه تورنمنتی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان فروزان سلیمانی خود را مهیای حضور در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) می‌کنند، تورنمنتی که برای نخستین‌بار در رده سنی آزاد قرار است برگزار شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از 2 سال تعطیلی تشکیل شده و قرار است نخستین اردو از جمعه پیش‌روی با حضور 19 بازیکن و با سرمربیگری فروزان سلیمانی برگزار شود؛ هدف فدراسیون فوتبال از تشکیل این تیم و پایان دادن به تعطیلی 2 ساله در وهله نخست شرکت تیم ملی فوتسال زنان در رقابت‌های کافا 2022 بوده است.

تورنمنتی که با حضور 6 تیم آسیای مرکزی برگزار می‌شود و زمان برگزاری آن طبق اعلام رسمی انجام شده، از 19 تا 28 ژانویه 2022 (29 دی تا 8 بهمن) خواهد بود.

تیم‌های ایران، افغانستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان در این تورنمنت حاضر می‌شوند و میزبانی این دوره از رقابت‌ها برعهده کشور تاجیکستان و شهر دوشنبه است.

گفتنی است که تورنمنت فوتسال زنان کافا برای نخستین‌بار است که در رده سنی آزاد برگزار می‌شود و آخرین دوره برگزاری شده کافا، برای تیم‌های ملی فوتسال زنان زیر 20 سال بود که تیم ملی ایران موفق به قهرمانی در این تورنمنت با هدایت نیلوفر اردلان شد در سال 2020 شد.

باید تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از 2 سال تعطیلی، در رویارویی با تیم‌های آسیایی مرکزی  چه عملکردی را خواهد داشت و شاگردان سلیمانی در این تورنمنت که نخستین دوره آن قرار است برگزار شود، به جه عنوان دست پیدا می‌کنند.

7474