نوزاد زوج بولیویایی با نام عجیب و غریب گریزمان‌امباپه به دنیا آمد!

نوزاد زوج بولیویایی با نام عجیب و غریب گریزمان‌امباپه به دنیا آمد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک زوج بولیویایی ساکن کشور شیلی با انتخاب یک نام عجیب و غریب و منحصر به فرد به اسم گریزمان - امباپه برای فرزند تازه متولد شده خودشان در رسانه ها و محافل خبری و ورزشی اروپا و جهان سر و صدا به پا کردند و بر سر زبان ها افتادند! 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی و آمریکای جنوبی، یک زوج بولیویایی که هم‌ اکنون در کشور شیلی به سر می‌ برند و به تازگی صاحب یک فرزند شده اند، نام فرزند تازه متولد شده‌ی خودشان را گریزمان - امباپه گذشته‌ اند!

این نوزاد شیلیایی مذکور ساعت ٢١:۰۹ شب کریسمس پا به دنیای خاکی گذاشته است، نخستین کودکی بوده که در منطقه‌ی کوپیاپو شیلی به دنیا می‌ آمد. بیمارستان مذکور که مکان تولد این نوزاد خاص می باشد، با انتشار تصویر مادر و فرزند اعلام کرده است:

"خوشحالیم به تئودورا برای اولین فرزندش با نام گریزمان‌ - امباپه که ساعت ۲۱:۰۹ روز نخست ژانویه‌ی ٢٠٢٢ به دنیا آمده، تبریک بگوییم."

تئودورا، مادر این نوزاد پر حاشیه بعد از وضع حمل و به دنیا آوردن فرزندش به خبرنگاران رسانه‌ های محلی چنین گفت: "ما عاشق رشته‌ی ورزشی فوتبال هستیم. برای انتخاب نام فرزندمان، من اسم گریزمان را انتخاب کردم و پدرش نیز اسم امباپه را برگزید و از کنار یکدیگر قرار دادن این دو اسم، به یک نام مشترک و مورد توافق بین خودمان یعنی گریزمان - امباپه رسیدیم و همین اسم را برای فرزند تازه متولد شده‌مان انتخاب کردیم!"

لازم به ذکر است که انتخاب اسامی عجیب و غریب و خاص شبیه به این نام برای نوزادان، چیز تازه ای نبوده و در سراسر جهان قبلاً نیز موارد مختلفی از اسامی خاص وجود داشته اند که از ترکیب عجیب و غریب نام های بازیکنان فوتبال حاصل شده اند.

9404