رسمی؛ انتقال اینسینیه به تورنتو‌اف‌سی/ قرارداد با باشگاه کانادایی امضا شد

رسمی؛ انتقال اینسینیه به تورنتو‌اف‌سی/ قرارداد با باشگاه کانادایی امضا شد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ملی پوش ناپلی ها آخرین فصل حضور خود در این باشگاه ایتالیایی و لیگ سری آ را پشت سر می گذراند و رقابت های فصل آینده در یک تیم کانادایی حاضر در لیگ فوتبال کشور ایالات متحده آمریکا یا همان MLS توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی و نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت و لاریپابلیکا، کار انتقال لورنزو اینسینیه، مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا و گلزن ریزنقش باشگاه ناپولی به باشگاه کانادایی حاضر در MLS به نام تورنتو اف سی انجام شده و این بازیکن با تکنیک و گلزن در فصل تابستان پیش رو با قراردادی به مدت پنج سال و با حقوق دریافتی بیش از یازده میلیون یورویی که البته مبلغ حدودا سه میلیون یورو نیز به عنوان متغیرات مانند پاداش ها و... در این قرارداد وجود خواهد داشت، به این باشگاه کانادایی خواهد پیوست. علاوه بر این ها، فرزندان لورنزو اینسینیه نیز در مدرسه‌ی بین‌ المللی تحصیل خواهند کرد و یک معلم به خانواده‌ی این بازیکن، زبان انگلیسی آموزش خواهد داد!

روزنامه ریپابلیکای ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شد که کاپیتان ناپولی دیروز در هتل سن‌ رگیس شهر رم، پایتخت کشور ایتالیا قرارداد خود با باشگاه تورنتو اف‌ سی را به امضاء رسانده تا از ابتدای ماه جولای پیش رو به صورت آزاد به این باشگاه بپیوندد.

لورنزو اینسینیه سالانه یازده و نيم میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد و تا سال ۲۰۲۷ میلادی نیز در این باشگاه به میدان خواهد رفت.

9404