خبر خوب برای هواداران پی‌اس‌جی؛ تست PCR مسی منفی شد

خبر خوب برای هواداران پی‌اس‌جی؛ تست PCR مسی منفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی با منفی شدن تست PCR، به پاریس بازگشت تا بتواند بار دیگر در خدمت تیمش باشد. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی ستاره 34 پاریسن ژرمن برای تعطیلات سال نوی میلادی به روزاریو رفته بود تا اوقات خالی‌اش را با خانواده‌اش بگذراند و در همان جا ستاره سابق بارسلونا به کرونا مبتلا شد. پس از مثبت شدن تست مسی، این بازیکن حق ورود دوباره به خاک فرانسه را نداشت و باید تا منفی شدن تستش در همان آرژانتین می‌ماند. 

به نقل از سایت مارکا، مسی بعد از مثبت شدن تستش در روز 28 دسامبر خودش را در قرنطینه خانگی قرار داد و سرانجام امروز جواب تستش منفی شد و این به معنای بازگشت به فرانسه است. حالا مسی بعد از بازگشت به پاریس باید چند آزمایش دیگر توسط تیم پزشکی پاریسن ژرمن انجام دهد تا آن‌ها مطمئن شوند که ویروس کرونا خطر جدی روی ریه‌های وارد نکرده و از نظر جسمانی در سلامت کامل باشد. 

مسی دیدار گذشته پی‌اس‌جی در کوپا فرانسه مقابل ونس را به خاطر همین موضوع از دست داد و حالا مائوریسیو پوچتینو امیدوار است که بتواند وینگر آرژانتینی‌اش در دیدار حساس خارج از خانه مقابل لیون در روز یک شنبه در اختیار داشته باشد. 

4416