آزمون در لایو اینستاگرام: برایتان مارادونا شوم؟

آزمون در لایو اینستاگرام: برایتان مارادونا شوم؟

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران و باشگاه زنیت روسیه دقایقی در لایو اینستاگرامش با هوادارانش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آزمون در بخشی از صحبت هایش به قرار گرفتن گل طارمی به چلسی در بین سه نامزد نهایی جایزه پوشکاش اشاره کرد و گفت:" گل طارمی باید این جایزه را ببرد و هر تصمیمی که بگیرند گل طارمی به چلسی شایسته دریافت این جایزه است."

در بخشی از لایو آزمون یکی از فالوئرهای مهاجم تیم ملی از او خواست که درباره دوران حضورش در سپاهان صحبت کند. پاسخ او را بخوانید: "تیم قبلی من روبین کازان بود نه سپاهان! با بازگشت آقای ساکت سپاهان به شرایط خوبش برگشت و شرایط خوبی دارد و من اگر به عقب بازگردم به سپاهان نمی روم چون فقط در دو بازی اسمم در لیست 18 نفر قرار گرفت و در کل هیچ چیزی برای من تراکتور و هوادارانش نمی شوند و استقلال هم تیم خوبی است و واقعا این تیم را خیلی دوست دارم. دوست های خوبی در این تیم دارم  و فکر می کنم الان همه از این تیم راضی باشند."

ستاره تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که چرا در تیم ملی مثل زنیت خوب نیست، گفت: "وقتی در زنیت بازی می کنم خیلی کیفیت بالاست. هافبکهای تیم ما از تیم ملی برزیل هستند و کیفیت شان از من ایرانی بالاتر است و با اعتماد به نفسی که دارند طوری پاس می‌دهند که فقط دروازه خالی حریف جلوی من باشد. در تیم ملی هم این سن و سال جزو سه گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران هستم و نمی توانید از من هیچ ایرادی بگیرید. در همه بازی‌ها یا گل می زنم یا پاس گل می‌دهم و دیگر چه می‌خواهید؟ دوست دارید برایتان مارادونا شوم؟"

بخش مهم دیگر صحبتهای آزمون درباره موضوع مربوط به کنعانی‌زادگان است:"  یکبار در این مورد صحبت می‌کنم و دیگر حرفی درباره آن نخواهم زد. هر اتفاقی و هر شرایطی که باشد، من پشت سر دوستانم هستم."

9697