فداکاری هافبک آلمانی برای بایرن‌مونیخ و بازی با مصدومیت برابر دورتموند

فداکاری هافبک آلمانی برای بایرن‌مونیخ و بازی با مصدومیت برابر دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومیت هافبک ملی پوش آلمانی، اخیرا موضوعی بود که تیتر نشریات و رسانه های ورزشی در کشور آلمان شده اما علت این اتفاق و واقعيت ماجرا چیست؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و نشریه‌ی بیلد، باشگاه های بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ روز جمعه‌ی همین هفته در چهارچوب نخستین مسابقه از نیم فصل دوم بوندسلیگای یک آلمان به مصاف یکدیگر می‌ روند و مسأله‌ی غایبین این دیدار حساس نیز اهمیت ویژه‌ ای پیدا کرده است. بعد از غایبینی که به دلیل غیبتشان در این دیدار ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا بوده، حالا نوبت به خبر غیبت لئون گورتسکا، هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ رسیده است.

خبرنگار نشریه‌ی بیلد آلمان در یکی از تازه‌ ترین گزارش های خود چنین عنوان می‌ کند که مصدومیت فعلی لئون گورتسکا کمی قدیمی است و این هافبک ملی پوش باواریایی ها در جریان پیروزی سه بر دو برابر بروسیا دورتموند نيز از همین ناحیه تاندون آشیل آسیب‌ دیدگی داشته است! این نشریه‌ی همچنین می‌ گوید لئون گورتسکا با دانستن این مسأله که بازی مقابل بروسیا دورتموند سبب تشدید و افزایش آسیب‌ دیدگی‌ اش می‌ شود، اقدام به بازی کرده است.

خبرنگار نشریه‌ی بیلد زمان بازگشت لئون گورتسکا را مشخص نمی‌ کند اما این بازیکن ملی پوش احتمالاً برابر بروسیا مونشن گلادباخ غایب خواهد بود.

9404