رئیس بارسلونا به کووید 19 مبتلا شد

رئیس بارسلونا به کووید 19 مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به ویروس کرونا مبتلا شده و نمی‌تواند تیمش را در دیدار مقابل گرانادا همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، در چند وقت اخیر، خوان لاپورتا روزهای بسیار شلوغی را در نیوکمپ پشت سر گذاشته است. او ابتدا پیش از شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی، موفق شد فران تورس را با مبلغ 55 میلیون یورو از منچسترسیتی به خدمت بگیرد و علیرغم آن که مراسم معارفه‌ای نیز برای او برگزار کرد، اما هنوز با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند و آن هم عدم ثبت قرارداد تورس در لالیگاست، زیرا قوانین این لیگ هنوز اجازه ثبت قرارداد به کاتالان‌ها نداده است. 

به نقل از وبسایت رسمی بارسلونا، با این حال لاپورتا از آن مسئله ترسی ندارد و مطمئن است که به زودی مشکل آن حل خواهد شد. روز سه شنبه برای بار اول تست داد، اما جوابش منفی شد و سپس در عصر همان روز تصمیم به دادن تست PCR گرفت و در آن جواب تستش مثبت از آب در آمد و به همین دلیل نمی‌تواند تیمش را در دیدارهای امشب در کوپا دل ری و همچنین روز شنبه مقابل گرانادا همراهی کند و باید در قرنطینه خانگی به سر ببرد. 

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که حال لاپورتا مناسب است و علائم خاصی ندارد. نایب رئیس بلوگرانا، رافائل یوسته نیز علیرغم منفی شدن تستش، نمی‌تواند ژاوی و شاگردانش را همراهی کند. 

4416