چرا توافق آزمون با لیون نهایی نمی‌شود؟ کار، کار انگلیسی‌هاست!

چرا توافق آزمون با لیون نهایی نمی‌شود؟ کار، کار انگلیسی‌هاست!

پایگاه خبری فوتبالی- از دید رسانه‌های فرانسوی، خبر علاقه نیوکاسل به جذب سردار آزمون را نباید چندان جدی گرفت.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ایرانی زنیت طی یکی دو روز گذشته سوژه مورد علاقه سایتهای خبری انگلیسی بوده چرا که در بازار شایعات، این بازیکن به نیوکاسل لینک و گفته شده که این باشگاه حاضر است پول بیشتری به نسبت لیون برای پرداخت رضایتنامه آزمون به باشگاه زنیت پرداخت کند

در چنین شرایطی، رسانه‌های فرانسوی مدعی شده‌اند که لیون را باید تنها مشتری جدی آزمون دانست. آنطور که سایت foot-sur7 نوشته، اگر چه زنیت امیدوار است مبلغ پیشنهادی نیوکاسل برای آزمون، بیشتر از رقم ارائه شده توسط لیون باشد اما واقعیت این است که باشگاه انگلیسی هنوز به صورت رسمی پیشنهادی برای سردار به زنیت نداده است.

از طرف دیگر مذاکرات مدیران زنیت و لیون برای آزمون، کماکان ادامه دارد و اگر چه خود سردار از حضور در تیم فرانسوی استقبال کرده اما تا زمانی که باشگاه زنیت با جدایی مهاجم ایرانی‌اش موافقت نکند، این بازیکن شانسی برای توافق رسمی با لیون نخواهد داشت. 

مدیران زنیت امیدوارند که باشگاه نیوکاسل با مالکان ثروتمندش پیشنهاد خوبی برای آزمون ارائه کنند و به همین دلیل فعلا پاسخ واضحی به پیشنهاد لیون نداده‌اند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد.

1984