هانگژو، ظاهر بازی‌های آسیایی به خود می‌گیرد(عکس)

هانگژو، ظاهر بازی‌های آسیایی به خود می‌گیرد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهر شهر هانگژو به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲، محیط متناسب با این میزبانی به خود گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، شهر هانگژو در کشور چین 248 روز دیگر میزبان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی است و مسئولان این شهر در تلاش هستند تا یک میزبانی شایسته از این رویداد بزرگ داشته باشند.

در آخرین روزهای سال 2021 بیش از هزار پهپاد بر فراز مرکز بازی‌های المپیک در هانگژو به پرواز درآمدند تا تصاویری زیبا و متفاوت پیرامون بازی‌های آسیایی ایجاد کنند. ساخت شکل‌های مربوط به Chenchen، Congcong و Lianlian به عنوان نمادهای ورزشی این رویداد، از جمله اقدامات صورت گرفته بود.

برای میزبانی از بازی‌های آسیایی 2022 چهار پوستر رسمی طراحی شده که بیش از 100 هزار عدد از این پوسترها در سرتاسر شهر هانگژو نصب شده است.

همچنین بیلبوردهایی با عناصر فرهنگی مربوط به نوزدهمین دوره بازی‌ها در استگاه‌های مترو نیز دیده می‌شود. در این باره قرار است 2 هزار بیلبورد قبل از ماه مارس نصب شود.

اتوبوس‌ها در شهر هانگژو با پوسترهایی که مربوط به بازی‌های آسیایی است، تزیین شده‌اند. ضمن اینکه درون این اتوبوس‌ها مجلات رسمی و سایر نشریات که اطلاعاتی درباره این رویداد در آنها درآمده، گذاشته شده است.

وجود دستگاه‌های شمارش معکوس و تابلوهای برق در خیابان‌های اصلی و شلوغ هانگژو، از دیگر اقدامات صورت گرفته در فاصله 8 ماه تا آغاز این بازی‌ها است.

در صفحات اجتماعی نیز مطالبی پیرامون خوشامدگویی با حضور تصاویر و نمادهای مربوط به بازی‌های آسیایی دیده می‌شود.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو از 10 تا 25 سپتامبر 2022 (19 شهریور تا 3 مهر 1401) برگزار خواهد شد.

۴۱۵۴