صحبت‌های احساسی کونته پیش از تقابل با باشگاه سابقش

صحبت‌های احساسی کونته پیش از تقابل با باشگاه سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تاتنهام در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل چلسی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم چلسی و تاتنهام از چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم خواهند رفت. کونته که پیش از پیوستن به تاتنهام، سابقه سرمربیگری در چلسی و قهرمانی با آبی‌های لندن در لیگ برتر را در کارنامه دارد، گفت: "من دو فصل در چلسی بودم و توانستم رابطه خوبی با بازیکنان، مسئولان و هواداران بسازم. ما کار فوق العاده بزرگی در چلسی انجام دادیم و فکر نکنم در وضعیتی که قرار دارم، نیاز باشد چیزی را به کسی ثابت کنم. من یک مربی باتجربه هستم و می‌خواهم به تجربه اندوزی بیشتر ادامه دهم. قطعا روزی از بازگشت به استمفوردبریج استقبال خواهم کرد."

"در حال حاضر چلسی از ما آماده‌تر است. آن‌ها فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. ما هنوز جای زیادی برای پیشرفت کردن و تبدیل به یک تیم شدن داریم. می‌خواهیم همه چیز را ببریم، اما استفاده خالی از فعل "بردن" کافی نیست و ما باید برای رسیدن به آن هدف، تلاش بسیاری بکنیم، منسجم باشیم و به یک دیگر اعتماد کنیم."

4416