متن کامل مصاحبه روملو لوکاکو پس از عذرخواهی و بازگشت به تمرینات چلسی

متن کامل مصاحبه روملو لوکاکو پس از عذرخواهی و بازگشت به تمرینات چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - ماجرای مصاحبه‌ی جنجالی ستاره‌ی بلژیکی خط حمله‌ی آبی ها سرانجام با حضور این بازیکن در جلسه‌ی تمرینی و عذرخواهی از همه‌ی اعضای باشگاه لندنی پایان یافت و گلزن چلسی با رسانه‌ی رسمی این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی و برخی دیگر از رسانه های انگلیسی، روملو لوکاکو بعد از عذرخواهی از همه‌ی نفرات باشگاه لندنی و حضور در تمرین گروهی همراه با سایر بازیکنان، در گفت و گو با رسانه‌ی رسمی باشگاه چلسی گفت: "چند روز گذشته، عجیب و غریب و گیج کننده بود و کاملاً می توانم دلیلش را متوجه شوم. همان طور که می دانید، به خاطر مصدومیت و کرونا، اخیرا سختی های زیادی کشیدم و تلاش کردم به فرم خوب قبل خودم برگردم و دیدید که طی دو بازی آخری که به میدان رفتم، برای برد تیم تلاش کردم. در بازی با ویلا موفق شدیم بازی را ببریم ولی در مقابل برایتون بسیار ناامید کننده بود که نتوانستیم بازی را ببریم؛ در نتیجه من و همه در باشگاه شرایط بسیار بدی داشتیم و بعد از آن هم که آن مصاحبه پخش شد."

مهاجم بلژیکی سابق منچستر یونایتد و اینتر در پاسخ به این سؤال که آیا می دانی طرفدارها چرا این قدر ناراحت شده اند، گفت: "بله، کاملا درک می کنم و فکر می کنم باید پیامم را خیلی واضح تر منتقل می کردم؛ چون مصاحبه در رابطه با خداحافظی از طرفداران اینتر بود نه این که بخواهم به طرفدارها، باشگاه، مالک تیم، هم تیمی هایم، مربی و کادر فنی در چلسی بی احترامی کنم؛ چون آن ها تلاش زیادی برای بازگشت من به این جا کردند و این برای من ارزشمند است. می دانید که می خواستم به چلسی برگردم و از وقتی رفتم، همیشه این مأموریت را برای خودم متصور بودم. بنابراین ناامیدی طرفداران را کاملاً درک می کنم و حالا وظیفه‌ی من این است که صد درصد تعهدم را نشان بدهم و این کار را در هر بازی انجام خواهم داد."

از لوکاکو پرسیده شد که در بخشی از مصاحبه گفته بودی 'دوست داری به اینتر برگردی ولی قرارداد پنج ساله با چلسی داری'؛ حالا پیامت به طرفدارهای تیم چیست؟

"همیشه گفتم که می خواهم به چلسی برگردم و موفق باشم؛ به همین دلیل قرارداد پنج ساله با چلسی امضاء کردم چون باشگاه چلسی به معنی موفقیت است و همه‌ی بازیکن هایی که به این جا می آیند، برای برد می آیند و من شور و اشتیاق خاصی برای این باشگاه دارم؛ بنابراین می خواهم در این جا برای سال ها به قهرمانی برسم و می خواهم مطمئن شوم که تعهدم را هر روز در تمرین و همچنین در بازی ها نشان می دهم."

لوکاکو در واکنش به این موضوع که در قسمتی از مصاحبه اش گفت که دوست دارد به بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ برود و انتقال به آن ها بزرگ تر از برگشت به چلسی است، گفت: "نه اصلا. می دانید که خیلی از بچه ها آرزوی بازی در آن باشگاه ها را دارند ولی برای من چلسی انتخاب اولم بود. همه می دانند وقتی ۱۰ یا ۱۱ ساله بودم، همیشه دوست داشتم برای چلسی بازی کنم و تصاویر واضحی از من وجود دارد که به همراه مدرسه به این جا آمدم و گفتم می خواهم برای چلسی بازی کنم. وقتی ۱۸ ساله بودم، آمدم ولی شرایط خوب پیش نرفت بنابراین در ۲۸ سالگی برگشتم. فرصتی بود که نمی توانستم از دستش بدهم. برای ۱۰ سال گذشته به سختی کار کردم تا به این فرصت دست پیدا کنم و حالا که این جا هستم، بسیار خوشحالم و می خواهم تعهدم را به باشگاه و طرفدارها نشان بدهم و مطمئن شوم که این باشگاه در پایان فصل به جام های زیادی می رسد."

لوکاکو در پایان در واکنش به این مورد که خیلی ها رو نا امید کردی، حالا پیامت به طرفدارهای چلسی چیست، گفت: "خطابم به طرفدارهاست. از این که ناراحتتان کردم، واقعاً متأسفم. می دانید که چه رابطه ای از جوانی با این باشگاه دارم ولی کاملاً نا امیدی شما را درک می کنم. مسلماً حالا وظیفه‌ی من است که اعتماد شما را دوباره جلب کنم و تعهدم را هر روز در تمرین و زمین بازی نشان بدهم تا مطمئن شوم در بازی ها به پیروزی می رسیم. همین طور می خواهم از مربی، هم تیمی هایم و مدیران باشگاه عذرخواهی کنم چون لحظه‌ی مناسبی برای آن مصاحبه نبود و می خواهم مطمئن شوم که از این ماجرا گذر می کنم و در بهترین فرم برای تیم بازی خواهم کرد."

9404