روایت اریکسن از اتفاق یورو؛ برای 5 دقیقه مرده بودم

روایت اریکسن از اتفاق یورو؛ برای 5 دقیقه مرده بودم

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک فاش کرد که در زمان حمله قلبی که به او وارد شد، به مدت 5 دقیقه مرده بود. 

به گزارش فوتبالی، در جریان مسابقات یورو 2020 اتفاقی افتاد که شاید دوران فوتبالی کریستین اریکسن را به کلی تغییر داد. این ستاره آن زمان اینتر در جریان دیدار تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند، به یک باره دچار سکته قلبی شد و به زمین افتاد و از آن موقع دیگر نتوانست حتی یک دقیقه به میدان برود. اریکسن در آن زمان با کمک سیمون کیائر و تیم پزشکی دانمارک دوباره توانست از سکته جان سالم به در ببرد، اما دیگر اجازه بازی کردن در ایتالیا و اینتر را نداشت و مجبور به فسخ قرارداد با نراتزوری شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، ستاره سابق تاتنهام که در حال حاضر در سوئیس به صورت انفرادی تمرین می‌کند، از همه بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد. اریکسن درباره آن حادثه تلخ گفت: "عجیب بود، چون توقع نداشتم که مردم برایم گل بفرستند، زیرا برای پنج دقیقه کاملا مرده بودم. مردم هنوز برای من یادداشت‌های محبت آمیز می‌نویسند و از کسانی که حضوری ملاقاتشان کردم، تشکر کردم. همچنین از دکتر، هم تیمی‌هایم و خانواده‌ام قدردانی کردم. خیلی از مردم در سوئیس، دانمارک و ایتالیا در خیابان به دنبال من آمدند تا جویای حالم شوند."

4416