صحبت‌های قاطعانه لاپورتا: هالند را به بارسلونا می‌آورم

صحبت‌های قاطعانه لاپورتا: هالند را به بارسلونا می‌آورم

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا ایمان دارد که آن‌ها در تابستان پیش رو می‌توانند ارلینگ هالند مهاجم نروژی بروسیا دورتموند را خریداری کنند. 

به گزارش فوتبالی، شاید انتقال ستاره گلزن زنبورها به آبی اناری‌ها برای خیلی‌ها تعجب برانگیز و دور از ذهن باشد، اما لاپورتا اصرار دارد که آن‌ها برخلاف تصور همگان آن‌ها پول لازم برای به جذب هالند را دارند و در همین تابستان به شکار او خواهند رفت. از زمان به روی کار آمدن ژاوی، کاتالان‌ها با مشکل بزرگی به نام گل نزدن روبرو هستند و لاپورتا در تلاش است تا با آوردن بازیکنان باکیفیت، این نقطه ضعف را پوشش دهند. 

رسانه مارکا مدعی است که لاپورتا در جلسه‌ای که امروز با دیگر مدیران بارسا داشته، اذعان کرده در تابستان آینده پیشنهادی برای جذب هالند به دورتموند ارسا خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که لاپورتا پس از جلسه‌ای که با مینو رایولا (ایجنت هالند) داشت، امیدهایش برای خرید این ستاره بیست و یک ساله چند برابر شده است. 

رئیس بلوگرانا شروع خیلی خوبی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی داشت و در اولین قدم موفق شد فران تورس را به ارزش 55 میلیون یورو به نیوکمپ بیاورد و حالا به دنبال تمدید قرارداد با دمبله و بررسی دیگر گزینه‌ها برای فاز تهاجمی بارساست. 

4416