افشاگری مدیر سابق بایرن‌مونیخ: می‌خواستند از شر حسن خلاص شوند!

افشاگری مدیر سابق بایرن‌مونیخ: می‌خواستند از شر حسن خلاص شوند!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر سابق باواریایی ها به مناسبت جشن تولد هفتاد سالگی خود طی مصاحبه ای ضمن اشاره به موضوعات مختلف، از یک اتفاق در زمان مدیریت خود در این باشگاه پرده برداشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی کیکر چاپ آلمان، فردا چهارشنبه برابر با پنجم ژانویه 2022 اولی هوینس هفتاد ساله خواهد شد؛ اگر چه که رئیس افتخاری بایرن مونیخ جشن تولد خود را به خاطر کرونا به تابستان موکول کرده است. هوینس در آستانه‌ی ورود به دهه‌ی هشتم زندگی خود در مصاحبه ای در مورد موضوعات مختلفی صحبت می کند. این مدیر سابق باواریایی ها در خصوص هفتاد سالگی می گوید: "در واقع در این سن شما باید زندگی کنید چرا که همیشه محدودیت ها وجود دارند."

اما مدیر افتخاری بایرن مونیخ در بخشی از صحبت هایش در این مصاحبه، دست به یک افشاگری می زند و فاش می‌کند که برخی از افراد در باشگاه می‌ خواستند حسن صالح‌ حمیدزیچ از این تیم برود. هوینس در این خصوص می گوید: "در جریان درگیری حسن صالح حمیدزیچ با هانسی فلیک، برخی ها در باشگاه می خواستند که حمیدزیچ از تیم خارج شود، اما من در کنارش ایستاده بودم. حسن هم می‌ دانست که من همیشه در کنارش هستم؛ به خصوص در درگیری با هانسی فلیک. برخی از افراد در باشگاه می‌ خواستند این کار را انجام دهند و از شر حسن خلاص شوند!"

هوینس اذعان می کند که او نیز کاملاً به صالح‌ حمیدزیچ اعتماد دارد و این اعتماد، متقابل است: "اگر قرار باشد از پشت سر از کوهی بیفتم و حسن پشت سر من بایستد، مطمئن هستم که او مرا می گیرد."

9404