تصمیم ژنرال برای تقویت خط حمله گل‌گهر؛ خرید خارجی جدید قلعه‌نویی: کی‌روش استنلی

تصمیم ژنرال برای تقویت خط حمله گل‌گهر؛ خرید خارجی جدید قلعه‌نویی: کی‌روش استنلی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باتجربه تیم فوتبال گل‌گهر تصمیم گرفت تا در سومین تیم خود با مهاجم برزیلی همکاری کند.

به گزارش فوتبالی، خط حمله گل‌گهر سیرجان در حالی برای لیگ بیست و یکم بسته شد که مهاجمانی چون رضا شکاری، مرتضی تبریزی و البته یونس شاکری در فهرست امیر قلعه‌نویی بودند و سرمربی گل‌گهر به سراغ جذب اریک بایناما رفت که جذب این مهاجم نیجریه‌ای حسابی برای تیم گل‌گهر گران تمام شد و باعث کسر 7 امتیاز از این تیم سیرجانی شد.

به جز مشکل پیش آمده و ممنوعیت بازی برای بایناما، یونس شاکری هم در هفته چهارم مقابل پرسپولیس دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد تا امیر قلعه‌نویی برای چینش خط حمله تیمش دچار چالش جدی شود و به فکر جذب مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

بعد از بررسی چند گزینه سرانجام قلعه‌نویی به جذب کی‌روش استنلی سوارز رأی داد تا این مهاجم برزیلی بعد از همکاری با قلعه‌نویی در ذوب‌آهن و سپاهان و رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ هجدهم در لباس سپاهان، حالا در تیم گل‌گهر شاگرد سرمربی باتجربه فوتبال ایران شود.

کی‌روش از هفته شانزدهم می‌تواند برای گل‌گهر به میدان برود و تیم جدیدش را در مقابل تراکتور تبریز می‌تواند همراهی کند؛ این مهاجم 33 ساله بعد از آن‌که مورد پسند محرم نویدکیا برای فصل جدید لیگ فوتبال ایران قرار نگرفت، به دنبال تیم جدیدی بود که حالا با گذشت نیم‌فصل مجدداً در فوتبال ایران ماندنی شد و در گل‌گهر سیرجان کارش را ادامه می‌دهد.

خرید تازه گل‌گهری‌ها که قراردادی توافقی به مدت 1/5 فصل با تیم سیرجانی داشته، امروز در محل تمرین گل‌گهر در مجموعه الیاف شهریار حاضر شد تا امیر قلعه‌نویی از نزدیک آمادگی جسمانی و فنی کی‌روش را رصد کند و رسماً این مهاجم برزیلی تمرینات خود را در کنار همبازیان جدیدش آغاز نماید.

6641