لایک شهریار به پایان بدشانسی و گل سوم (عکس)

لایک شهریار به پایان بدشانسی و گل سوم (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- واکنش شهریار مغانلو پس از شوت مهلکی که روز گذشته به سمت دروازه پدیده زد، خنده معنی داری بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، همانطور که انتظار می رفت در مقابل پدیده از میان شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده این مهاجم فصل گذشته سرخپوشان بود که برای سومین مرتبه برای نشستن روی نیمکت انتخاب شد، ولی اولین انتخاب محرم نویدکیا برای تقویت تیمش در نیمه دوم بود  و همین اتفاق هم رخ داد.

با حضور شهریار مغانلو در ترکیب، قدرت هجومی طلایی پوشان اصفهانی نیز بیشتر شد و این بازیکن که  با حضور وینگرهای چپ و راست و همینطور هافبک های میانی و مدافعین چپ و راست تیمش تغذیه می‌شد، چندین موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که برخی از آنها با واکنش های دیدنی بابک سلامت گلر جوان پدیده به جایی نرسید و یکی دو تا هم با بی دقتی خودش از دست رفت.

با این حال در روزی که به نظر می رسید شهریار مغانلو هر طور شده به دنبال افزایش تعداد گل هایش است، توانست روی جایگیری خوبی که داشت، از اشتباه دروازه بان جوان حریف نهایت استفاده را ببرد و در دهانه دروازه ساده ترین کار را برای ثبت گل دوم تیمش و البته سومین گل فصلش انجام داد و با یک بغل پا دروازه پدیده را باز کرد تا پس از چند بدشانسی، فوتبال روی خوشش را نیز به این بازیکن و تیم محرم نشان داده باشد.

واکنش شهریار به دوربین اختصاصی باشگاه سپاهان به نشانه پایان بدنشانسی‌های این تیم پس از سه شکست عجیب مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس.

بدشانسی‌های شهریار در این مسابقه اما بیشتر از بی دقتی‌هایش بود و یک بار وقتی شوت قدرتمندی که به سمت دروازه زد، با واکنش بسیار خوب بابک سلامت به گل نرسید، خنده معنی تلخ و معنی داشت، که از حال و روز این روزهای سپاهان و این مهاجم در به ثمر نشاندن موقعیت‌های گلزنی خبر می‌داد.

6641