پس از جنجال دیدار برابر الشباب؛ نقره‌داغ یاران عمر سوما توسط کمیته انضباطی عربستان

پس از جنجال دیدار برابر الشباب؛ نقره‌داغ یاران عمر سوما توسط کمیته انضباطی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته انضباطی لیگ حرفه ای عربستان جرایم مربوط به حواشی دیدار حساس هفته پانزدهم بین دو تیم الاهلی و الشباب را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از جذاب ترین بازی های هفته پانزدهم لیگ حرفه ای عربستان دیدار حساس و مهم بین دو تیم الشباب و الاهلی بود. دیداری که سه امتیاز آن می توانست الشباب را همچنان در بین تیم‌های مدعی قهرمانی قرار دهد و الاهلی را از خطر سقوط برهاند، به همین دلیل برگزاری این بازی با حواشی مختلفی همچون اعتراض تماشاگران و چالش بازیکنان دو تیم با یکدیگر نیز همراه شد.

هر آنچه که بود بازی حساس دو تیم با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم بالانشین الشباب به پایان رسید اما امروز کمیته انضباطی لیگ حرفه ای عربستان جریمه مورد نظر خود برای حواشی دیدار دو تیم را اعلام کرد که در آن تیم الاهلی را باید تیم نقره داغ شده دانست چرا که کلیه جرائم مالی کمیته انضباطی برای این بازی به ضرر این تیم اعلام شد.

نکته جالب درباره جرایم اعمال شده برای تیم الاهلی عنوان تخلف مربوط به این تیم است که طی آن کمیته انضباطی لیگ حرفه ای عربستان، تیم الاهلی را به مبلغ ۱۵ هزار ریال عربستان بابت پرتاب یک بطری توسط یکی از هواداران این تیم جریمه کرد و بابت حضور سه باره بازیکنان سفید پوش در راهروهای منتهی به رختکن جهت درگیری با بازیکنان تیم حریف پس از دو بار اعلان و تذکر توسط مسئولان برگزار کننده بازی، تیم الاهلی مشمول جریمه ای حدود ١٩ هزار ریال عربستان شد.

به این ترتیب تیم الاهلی که در ادامه نتایج ناموفق خود در بازی برابر الشباب نیز امتیاز را به حریف واگذار کرد، حالا با جریمه ای حدود ۳۴ هزار ریال(نزدیک به سیصد میلیون تومان) روبرو شد تا اوضاع برای این تیم چه در خارج و چه در داخل زمین وخیم تر از قبل شود.

در حال حاضر تیم الاهلی عربستان با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم و تیم الشباب با ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ حرفه ای عربستان قرار دارند.

6641