صحبت‌های سرمربی چلسی پیش از بازی با تاتنهام/ با تایید توخل پرونده جنجالی لوکاکو بسته شد

صحبت‌های سرمربی چلسی پیش از بازی با تاتنهام/ با تایید توخل پرونده جنجالی لوکاکو بسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - کنفرانس مطبوعاتی سرمربی آلمانی آبی های لندنی پیش از بازی با تاتنهام برگزار شد و مطابق انتظار، صحبت درباره ستاره‌ی بلژیکی هم داغ بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی با تاتنهام درباره روملو لوکاکو گفت:

"ما خوشحال بودیم که زمان لازم را صرف کردیم تا با آرامش در مورد مشکلات پیش آمده صحبت کنیم. این کاری است که ما انجام دادیم. او عذرخواهی کرد. او امروز به تمرینات بازگشت. مهم ترین چیز برای من این بود که بفهمم عمدی در کار نبوده است. این اولین بار است که ما او را این چنین دیده بودیم، آن قدرها هم که مردم فکر می کردند، مسئله‌ی بزرگی نبود ولی کوچک هم نبود؛ اما آرامش خود را حفظ کردیم و عذرخواهی او را پذیرفتیم و به جلو پیش می رویم. او بسیار آگاه است که چه اتفاقی افتاده و چه حاشیه ای به وجود آمده است. خیلی مهم است که هواداران از تیم حمایت کنند؛ حتی اگر کسی نظر دیگری در مورد آن داشته باشد، این در مورد تیم است. امیدوارم هواداران نیز بتوانند این را قبول کنند و از تیم حمایت کنند."

توماس توخل در ادامه‌ی این نشست خبری در مورد وضعیت قرارداد آنتونیو رودیگر هم گفت: "من نمی‌ توانم آینده را پیش‌ بینی کنم و نمی‌ دانم آیا نمایندگان آن در حال مذاکره با باشگاه‌ های دیگر هستند یا خیر. اگر چیزی در این مورد می‌ دانید، به من هم بگویید هنوز تمدید انجام نشده است. تا آن جا که من خبر دارم، باشگاه در حال مذاکره با او است. او می‌ داند که من از او چه می‌ خواهم و چقدر از کار مشترکمان قدردانی می‌ کنم. سطح بازی‌ ای که او نشان می‌ دهد بسیار بالا و فوق‌ العاده است و ما شک نداریم که وضعیت قرارداد او به نوعی در این امر اختلال ایجاد می‌ کند. شرایط و نظر من کاملا مشخص است، باشگاه تمام تلاش خود را می کند و مذاکرات آن ها همچنان پابرجاست."

سرمربی آلمانی آبی ها در مورد قرارداد جدید تیاگو سیلوا نیز چنین توضیح داد: "بنجامین باتن از فوتبال، تیاگو باتن. من می دانم که چقدر کار و نگرش حرفه ای پشت بازی او وجود دارد، این به یک معنا یک معجزه است. او در پایان دوران بازی خود به این لیگ آمد، او حرفه ای و خیلی شجاع است. می دانم چقدر تلاش می کند تا خوش فرم بماند. او در خانه، خارج از زمین، مراقب ریکاوری شدن و الگوی خوابش است و تغذیه‌ی مناسبی دارد. او همه چیز را به تنهایی ممکن می سازد. ما برای تمدید او خوشحالیم، زیرا با قرارداد جدید او احساس آرامش بیشتری می کند. او باید آرام باشد، زیرا او مردی بسیار با احساس و عاطفی است. این چیزی است که او را برای تیم ما بسیار ارزشمند می کند. او اهداف بزرگی برای خود تعیین می کند و بازیکن فوق العاده‌ای است."

توخل در پایان صحبت هایش هم در مورد بازیکنان مصدوم چلسی گفت: "وضعیت کریستنسن برای بازی فردا مشخص نیست. چالوبا نمی‌ تواند ما را همراهی کند. تیمو ورنر دیروز تمرین کرد و امشب هم تمرین خواهد کرد. او در حال حاضر خیلی بهتر شده است و این خبر خوبی است."

9404