نشست خبری ژاوی هرناندز پیش از اولین بازی در جام حذفی با حریفی گمنام

نشست خبری ژاوی هرناندز پیش از اولین بازی در جام حذفی با حریفی گمنام

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لینارس که اولین بازی جام حذفی اسپانیا در فصل جاری است، شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از بازی با حریفی کم نام و نشان به اسم دیپورتیوو لینارس در چهارچوب مسابقات دور اول جام حذفی اسپانیا یا کوپا دل ری حاضر شد و صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

یوسف دمیر؟

"بخشی از تیم است و خواهیم دید ادامه می دهد یا می‌ رود." 

موراتا؟

"قرار نیست درباره فرضیات حرف بزنیم. بهتر است در مورد چیزی که داریم صحبت کنیم. امروز نه او و نه هالند بازیکن ما نیستند."

ریکی پویچ؟

"به ما کمک می کند و از او راضی هستم. از لحاظ روحی نیز کمک می کند. از او می خواهیم که پاس های آخر را با دقت تر بدهد. بازی خوبی مقابل مایورکا انجام داد اما بازی های زیادی هست. در مرکز زمین رقابت زیادی وجود دارد."

ممفیس و آنسو فاتی؟

"آن ها هنوز صد در صد آماده نیستند. هنوز به صورت انفرادی کار می کنند اما احساسات مثبت است. ببینیم به بازی با گرانادا می رسند یا نه."

نتو؟

"فردا درباره این که چه کسی بازی کند، تصمیم می گیرم. با او حرف زده ام. همچنین منتظر هستیم ببینیم اسم دنی آلوز ثبت می شود یا نه."

دمبله؟

"آرام هستم و منتظر اخبارم. به من بستگی ندارد بلکه به باشگاه و او وابسته است. قبلا هم گفته ام که می خواهم او تلاش کند. پروژه ورزشی بهتری برای او وجود ندارد. ببینیم تصمیمش چیست. امیدوارم تلاشی از طرف او صورت بگیرد."

لاپورتا؟

"با او در ارتباط هستم. جاه طلبی اش را دوست دارم. او بسیار شجاع است. از بودن او خوشحالم و با هم کار می کنیم. به لیگ قهرمانان نزدیک تر شدیم. کار راحتی نیست اما سخت تلاش می کنیم تا بارسلونا را به جایگاهی که لایقش است، برگردانیم. می خواهیم برگردیم. ما نهم بودیم و اکنون پنجم هستیم. آهسته آهسته جلو می رویم. هواداران نیز با خریدهای مثل فران تورس نفس می کشند. در پنجره زمستانی کار می کنیم. احساسات مثبت است و ما برمی گردیم. ما سخت تلاش می کنیم و قرار نیست در بدبختی فرو برویم. اگر شکستی از این پس اتفاق بیفتد، به تلاش ادامه می دهیم. باید رئیس را دنبال کنید؛ او این مسیر را رهبری می کند."

تراشتگن؟

"او خوشحال است و به آن روحیه ای که در بازی با مایورکا گرفت، نیاز داشت. یکی از بهترین های جهان است."

آلوز:

"او خوب است. تماشایی و با اراده‌ی بالا. سرعت فوق العاده و بسیار حرفه ای. به پاس ها و نفوذها و استعدادش نیاز داریم."

دکتر پرونا؟

"او دو هفته است که شروع کرده است. او بهترین کسی است که در باشگاه داشتیم. او دوست من است و بسیار حرفه ای است."

کوتینیو؟

"با او حرف نزدم. برای خرید بازیکن نیاز به خروجی داریم. منتظر ثبت اسم دنی آلوز و فران تورس هستیم."

کوپا دل ری؟

"اهمیت این جام ربطی به جایگاه ما در لالیگا ندارد و اگر در جدول لیگ صدرنشین هم بودیم، باز همین طور بود. لینارس عملکرد خوبی داشته است. ما قبلا بازی آن ها مقابل تیم بارسای بی را دیده ایم. جام حذفی یک هدف برای ماست و به رقابت های دیگر ربطی ندارد. ما قهرمان فصل گذشته هستیم. انتظار بازی دشوار و پیچیده ای را دارم. تیم خوبی هستند با یک مربی خوب. می دانیم این گونه بازی ها چقدر دشوارند. این فرمت بازی ها برای تیم های کوچک جذاب است. تقریباً برنده‌ی از قبل تعیین شده ای وجود ندارد. آن ها بسیار با انگیزه هستند."

9404