تمایل شخصی هافبک هلندی شیاطین‌سرخ به حضور در بایرن‌مونیخ

تمایل شخصی هافبک هلندی شیاطین‌سرخ به حضور در بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک جوان هلندی منچستر یونایتد برای شروعی تازه در دوران بازی فوتبال خود، به دنبال خروج از لیگ برتر انگلیس است و در این میان ترجیح این بازیکن ملی پوش نیز پیوستن به جمع شاگردان یولیان ناگلزمان در تیم نخست شهر مونیخ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و انگلیسی، دونی فن ده بیک سال 2020 میلادی با مبلغی نزدیک به رقم چهل میلیون یورو از باشگاه هلندی آژاکس آمستردام راهی اولدترافورد و باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد شد اما نتوانست به جایگاهی ثابت در ترکیب این تیم پر طرفدار در انگلستان دست پیدا کند.

طبق گزارشات رسانه های مختلف انگلیسی و آلمانی، دونی فن ده بیک علاقه‌ی شخصی زیادی نسبت به ملحق شدن به جمع بازیکنان بایرن مونیخی ها دارد؛ زیرا به دنبال احیای مجدد دوران حرفه ای بازی فوتبال خود زیر نظر یولیان ناگلزمان جوان است.

مدیریت باشگاه بایرن مونیخ با توجه به خروج کورنتین تولیسو، بازیکن فرانسوی باواریایی ها در پایان رقابت های فصل جاری، به دنبال جذب یک هافبک جایگزین خواهد بود. از بارسلونا نیز به عنوان دیگر مشتری دونی فن ده بیک نام برده می شود.

دونی فن ده بیک با آمار چهل و یک گل و سی و چهار پاس گل در یکصد و هفتاد و پنج بازی برای آزاکس آمستردام راهی منچستر یونایتد شد و در این تیم تا کنون تنها دو گل و دو پاس گل در چهل و هشت مسابقه ای که با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفته، به ثبت رسانده است.

9404