صحبت‌های مشکوک آنچلوتی راجع به پیشنهاد اخیر رئال مادرید به امباپه

صحبت‌های مشکوک آنچلوتی راجع به پیشنهاد اخیر رئال مادرید به امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس خبری به شایعات اخیر مبنی بر پیشنهاد 50 میلیون یورویی رئال مادرید به کیلیان امباپه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه از ساعت 00:00 دو تیم آلکویانو و رئال مادرید از چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم خواهند رفت. ساعاتی پیش برانچینی ایجنت معروف دنیای فوتبال از پیشنهاد 50 میلیون یورویی رئال مادرید به کیلیان امباپه پرده برداشت. آنچلوتی سرمربی لوس بلانکوس در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به این پیشنهاد 50 میلیون یورویی پرز برای به خدمت گیری امباپه در همین ژانویه گفت: "امباپه؟ فکر نمی‌کنم صحبت کردن راجع به بازیکنانی که اینجا نیستند، عادلانه باشد. من رابطه خوبی با جیووانی برانچینی دارم و او را دوست خودم می‌دانم، اما من نمی‌خواهم راجع به این مسئله حرفی بزنم."

"بیل؟ او حالش خوب نیست، اما مصدوم هم نیست. او متعهد است، زیرا هنوز شش ماه از قراردادش باقی مانده، اما احساس راحتی نمی‌کند، چون از مصدومیت دوباره هراس دارد."

"آلکویانو؟ ما این بازی را خیلی جدی خواهیم گرفت. این یک تک بازی است و شما می‌توانید با نمایش ضعیف خیلی زود حذف شوید. کوپا دل ری تورنمنت مهمی برای ماست و می‌خواهیم در آن قهرمان شویم، چون کیفیت لازم را داریم."

4416