فوری؛ پیشنهاد 50 میلیون یورویی رئال مادرید برای امباپه

فوری؛ پیشنهاد 50 میلیون یورویی رئال مادرید برای امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی برانچینی ایجنت ایتالیایی مدعی است که رئال مادرید پیشنهاد جدیدی برای کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن ارسال کرده است. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد امباپه با پاریس در تابستان آینده به پایان می‌رسد و در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته، فلورنتینو پرز در ابتدا پیشنهاد 180 میلیون یورویی برای ناصر الخلیفی فرستاد، اما مالک متمول غول فرانسوی خیلی سریع آن را رد کرد تا تمام تلاشش را برای حفظ کردن امباپه در پارک دو پرنس به کار بگیرد. 

به نقل از مارکا، با وجود گذشت حدودا 6 ماه از آن قضیه، هنوز پیشرفتی بین پاریسن ژرمن و امباپه دیده نمی‌شود و اگر اوضاع به همین منوال پیش رود، قهرمان جام جهانی 2018 به صورت رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد. با اینکه لوس بلانکوس می‌تواند در تابستان خیلی راحت برای به خدمت گیری امباپه اقدام کند، اما پرز می‌خواهد او را زودتر به سانتیاگو برنابئو بیاورد. برانچینی در گفت و گویی با گاتزتا دلواسپورت گفت: "رئال مادرید چند روز پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای امباپه فرستاد و حالا همه چیز به تصمیم پی‌اس‌جی بستگی دارد. نمی‌دانم قرار است چگونه به پایان برسد، اما به نظرم این حرکت از سوی پرز (پیشنهاد 50 میلیون یورویی) را با دقت تحت نظر گرفت. شرم آور است که یک بازیکن مثل امباپه به صورت رایگان در تابستان جابجا شود."

4416