رکورد جالب پیکان در لیگ برتر؛ شکست ناپذیر در بازی های خارج از خانه!

رکورد جالب پیکان در لیگ برتر؛ شکست ناپذیر در بازی های خارج از خانه!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پیکان با سرمربیگری مجتبی حسینی به آمار جالبی تا به اینجای لیگ دست پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه پیکان مهمان تیم فولاد بود و مقابل این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت تا رکورد شکست ناپذیری شاگردان مجتبی حسینی در خارج از خانه حفظ شود.

خودروسازان با گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ بیست و یکم تاکنون در بازی های خارج از خانه شکستی را تجربه نکرده‌اند.

پیکان در این فصل در کرج هوادار تهران را دو بر صفر شکست داد؛ سپس در تبریز از سد تراکتور گذشت. آنها سپاهان را نیز در اصفهان از پیش رو برداشتند و دیگر بازی های بیرون از خانه شاگردان مجتبی حسینی مقابل نساجی، نفت آبادان و فولاد با تساوی به پایان رسید.

به عبارت بهتر خودروسازان امسال 6 بار بیرون از خانه خود به میدان رفتند که در مجموع این بازی ها 12 امتیاز گرفتند و البته هیچ شکستی در کارنامه آنها ثبت نشده است. جالب اینکه شکست های پیکان در فصل جاری همه در خانه بوده است.

تیم شایسته پیکان در لیگ بیست و یکم که هم اکنون در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد، نشان داده هروقت زمین بازی ها شرایط مناسبی داشته باشد،‌ می‌تواند کیفیت خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

پیکان امسال به دلیل نبود زمین باکیفیت در شهر تهران، برای برگزاری های بازی های خانگی اش با محدودیت های زیادی مواجه بوده است. شرایط نامطلوب چمن ورزشگاه های تهران قطعا در نتیجه گیری پیکان در داخل خانه بی تاثیر نیست. تیمی که می‌تواند یقه هر تیم دیگری را در خارج از خانه بگیرد، قطعا در داخل خانه هم پتانسیل عملکرد خوب را دارد اما به نظر می‌رسد کیفیت زمین های پایتخت مانع از این امر شده است.

گفتنی است؛ پیکان در نیم فصل اول یک بازی بیرون از خانه دیگر در هفته پانزدهم مقابل مس رفسنجان خواهد داشت که اعضای این تیم امیدوارند رکورد نباختن شان در بیرون از خانه مقابل مس هم حفظ شود.

7474