تاخت و تاز السد با سرمربی اسپانیایی جدید

تاخت و تاز السد با سرمربی اسپانیایی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین اسپانیایی ژاوی سرمربی سابق تیم السد قطر این روزها با این تیم می تازد و دومین برد پیاپی خود را نیز به دست آورد. او برد برابر السیلیه را کار سختی برای تیم خود دانست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، خاوی گارسیا سرمربی جدید و اسپانیایی تیم السد شب گذشته توانست با این تیم به دومین برد پیاپی دست پیدا کند.  گارسیا در اولین دیداری که در آن به هدایت تیم جدید خود پرداخت برابر تیم الخور ایستاد و شب گذشته نیز بازی مقابل تیم السیلیه را تجربه کرد. بازی هایی که یکی با حساب ۳ بر صفر و دومی نیز با حساب ٢ بر صفر به سود یاران گارسیا به پایان رسید تا به این ترتیب خاوی گارسیا و تیمش در دو بازی ابتدایی با شش امتیاز، ۵ گل زده و بدون گل خورده از سایر رقبا زهر چشم بگیرند. 

سرمربی جدید السدی ها البته معتقد است که این تیم هنوز نیاز به کار بیشتر دارد. او پس از برتری در دومین بازی گفت: بازی سختی بود، ما نیاز به کار بیشتری داشتیم تا بتوانیم پیروز شویم و بازی را به نفع خود رقم بزنیم. نیمه اول باید سخت کار می کردیم که کنترل کافی نداشتیم، در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، سه امتیاز را به دست آوردیم و با کلین شیت بیرون آمدیم و قطعا با گذشت زمان با توجه به سطح فوق العاده بازیکنان، می توانیم موفقیت های بیشتری به دست بیاوریم.

السد با برتری در دیدار شب گذشته توانست ٣١ امتیازی شود و با یک بازی کمتر از سایر تیم ها در صدر جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد. نزدیک ترین رقیب این تیم، الدحیل است که با ٢۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

7474