دو بازیکن بایرن‌مونیخ در اولین روزهای نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شدند

دو بازیکن بایرن‌مونیخ در اولین روزهای نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - الیور باتیستا مایر یکی از دو بازیکنی است که در نیم فصل دوم بوندسلیگا دیگر در بایرن مونیخ بازی نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، دینامو درسدن یک استعداد آینده دار را جذب کرده و الیور باتیستا مایر، وینگر بیست ساله‌ی بایرن مونیخ راهی این تیم شده و قراردادی سه ساله امضا کرده است.

مایر بیست ساله فصل گذشته به صورت قرضی در هیرنفین هلند بازی کرد و از تابستان ۲۰۲۱ تا به امروز در تیم دوم بایرن مونیخ عضویت داشت. مایر جوان سابقه بازی در تمام رده‌ های تیم ملی جوانان آلمان را هم در کارنامه دارد. حالا او می‌ تواند خود را در ترکیب غول‌ های شرق آلمان اثبات کند.

همچنین خبر نقل و انتقالاتی دیگری که از باواریایی ها منتشر شده، بدین ترتیب است که هافبک ناراضی بایرن مونیخ راهی ایتالیا شده تا فصل جدیدی را در دوران بازی خود شروع کند. میکائیل کیزانس که فرصت بازی به او در بایرن مونیخ نمی رسید و از این موضوع ناراضی بود، راهی ایتالیا شد و با اف سی ونتزیا تا سال 2025 قرارداد امضا کرد.

بایرن مونیخ برای این هافبک فرانسوی حدود ده میلیون یورو دریافت می کند. کیزانس حدود دو سال و نیم ناموفق را در مونیخ سپری کرد و حتی انتقال قرضی به به المپیک مارسی نیز راه گشا نبود. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ می گوید: "می خواهیم از میکائیل کیزانس به خاطر تعهدش در پیراهن بایرن مونیخ تشکر کنیم و برای او موفقیت های زیادی در آینده اش همراه با ونتزیا آرزو کنیم."

9404